دسته‌ها
اخبار

خرید 30 مدل عروسک دخترانه باربی مدل 2023 شیک و زیبا با طرح های مختلف + قیمت یام-اسباب بازی

به دنبال یادگیری مهارت های اجتماعی و توسعه روابط کودک در حین بازی، کودکان با مسئولیت ها و پذیرش آن ها به خوبی آشنا می شوند. برای مثال کودکانی که خواهر یا برادر کوچکتر دارند، در حین بازی با نحوه مراقبت آشنا می شوند و مسئولیت آن ها را می پذیرند. هنگامی که کودک عروسکی را انتخاب می کند و وارد ماجراجویی می شود، در حال ساخت یک خط داستانی و تخیلی است که شامل مهارت مجله خبری اسباب بازی های سوادآموزی، تفکر انعطاف پذیر، قدرت بیان، یادگیری، ابتکار عمل و غیره است. علی رغم این موضوع مهم، عروسک ها کم حاشیه ترین اسباب‌ بازی‌ها از نظر والدین هستند و هر زمان کودک با عروسکش بازی می کند والدین با خیال راحت، نظارت خود را از کودک برمی دارند. این عروسک‌ دخترانه کلکسیونی از جنس پلاستیک سفت و سخت ساخته شده‌اند و بین سال‌های 1940 تا 1950 بسیار محبوب شدند.

عروسک بادی

وجود عکس عروسک خرس دخترانه در سایت می تواند پروسه خرید شما را ساده تر کند. چون شما عکس واقعی از عروسک خرسی را می بینید در نتیجه میتواند بهتر تصمیم بگیرید. سن و جنسیت دو معیار اصلی برای انتخاب خانه عروسکی مناسب برای کودک شماست. از سه سالگی تا 12 سال به بالا خانه‌های عروسکی برای دختران و پسران در هر سنی وجود دارد. بنابراین، بازی با یک خانه عروسک و لوازم جانبی آن می‌تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت‌های حرکتی خوب خود را تیزتر کند.

عروسک های لول سوپرایز کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. برای تیک آف آماده هستید؟ یک بازی به خانه عروسک LOL سوپرایزتون اضافه کنید؟عروسک lol surprise با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن. عروسک دخترانه موزیکال با گاری فلزی خوشگل و سگ کوچولوی بامزش یک هدیه تولد زیبا مناسب دختر کوچولوها و مناسب نقش بازی کودکان بالای 3 سال شماست.

  • آن ها نیازهای عاطفی خود را به عنوان یک دختر با بازی با عروسک هایشان رفع می کنند.
  • بیشتر مراقب باشید که چیزی که می خرید قوانین ایمنی را رعایت کرده و برای بازی کودک شما مناسب باشد.
  • استفاده از کاموا در بافت این عروسک‌ها، باعث شده که دوام بسیار خوبی داشته باشند و شستشوی آن‌ها آسان باشد.
  • یکی از کلاسیک ترین و محبوب ترین انواع عروسک هایی که دختر خانم ها به شدت به آن علاقه دارند چیزی نیست به جز عروسک خرس دخترانه.
  • اسباب بازی ها و عروسکها به عنوان یک کالای فرهنگی از زمان تولد تا حساس ترین سنین رشد فکری و فرهنگی کودک با او همراه هستند.
یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که اکثر دختر کوچولو ها دوست دارند. زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود. بی تردید همه ی شما از علاقه ی دختر کوچولو ها به وسایل مادرانشان باخبر هستید. که می تواند روی جنبه های مختلف رشد و یادگیری کودکان اثر مثبتی داشته باشد.

عروسک بیبی با لباس نوزادی

کالسکه، تخت خواب، وسایل اتاق خواب و بسیاری از وسایل دیگر عروسک در این دسته قرار می‌گیرند که با خرید این اسباب بازی‌ها در کنار عروسک می‌تواند بازی را بهتر کند. گاها این لوازم جانبی از خود اسباب بازی اصلی محبوب‌تر شده‌اند و کودک به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد. عروسک‌ها معمولا یکی از بهترین و جذاب‌ترین اسباب بازی‌های کودکان محسوب می‌گردند.

نکات قابل توجه در خرید عروسک باربی