دسته‌ها
اخبار

راهنما انتخاب بهترین اسباب بازی های دخترانه برای سنین 0 تا 18 سال نی نی بازار-اسباب بازی

ماشین قدرتی اسباب بازی کودک نشکن جنس پلاستیک و مواد درجه یک برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. این محصول ماکت فلزی از ماشین و فیگور شخصیت های قهرمانان اونجرز است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این اسباب بازی‌ها با طرح‌های زیبا دخترانه عرضه می‌شود که می‌تواند کودک کوچک شما را جذب خود کند و از داشتن یک اسکوتر و یا سه چرخه لذت ببرد. عروسک‌ها زرق و برق بیشتری دارند و لوازم جانبی آنها بسیار دلربا شده‌اند و کودکان به لوازم جانبی عروسک بیشتر اهمیت می‌دهند تا خود عروسک. می‌توان با استفاده از این اسباب بازی‌ها، کودکان را به بازی‌های تخیلی و تعاملی تشویق کرد. در حالی که در گذشته اسباب بازی بچه گانه مانند عروسک و خانه عروسکی کاملا کلاسیک بودند امروزه گزینه‌های بسیار زیادی از این طیف اسباب بازی بصورت مدرن وجود دارند که دارای لوازم الکترونیکی و جذابت‌های بیشتری هستند.

نوزادان 6 ماه تا 1 سال بسیار فعال و بازیگوش هستند و اغلب چهار دست و پا راه می روند ، روی صندلی می نشینند ، خود را بلند می کنند و بلند می شوند. بهترین عروسک ها برای کودکان یک ساله اشیاء ساختمانی مانند بلوک های نرم بزرگ ، اشیا چرخ دار چوبی و پلاستیکی و اسباب بازی های آبی ، توپ و انواع وسایل و ماشین های هل دادنی و کشیدنی برای تقویت عضلات بزرگ انها است. این ست اسباب بازی رومیزی، دارای صفحه دیجیتال برای نمایش حساب و عملیات ریاضی است. همچنین در آن، تعدادی سکه، کارت اعتباری و لوازم آرایش برای بازی کودکان وجود دارد.

حالا اسباب بازی چه کاری میتواند بکند؟

در واقع بهتر است بگوییم که پازل ها در انواع مختلف برای گروه های سنی مختلف اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ساخته می شوند. از این مجموعه می توان به انواع لگوی آتش نشان و مراکز درمانی اشاره کرد. اگر شما هم به دنبال یک اسباب بازی پسرانه 8 ساله هستید، خرید یک لگوی هواپیما یا موتور و یا ماشین به شما پیشنهاد می شود.

در این حالت کودک شما نیاز به خلاقیت بیشتری برای بازی‌کردن با اسباب‌ بازی‌ های خود خواهد داشت. دنیای آشپزی دنیای هیجان انگیزیست آشپزخانه کودک بزرگ 35 قطعه دارد. این آشپزخانه بازی کودک دارای اسباب بازی وسایل آشپزخانه، سینک ظرفشویی اسباب بازی با قابلیت ریزش آب و همچنین جلوه های نوری و صوتی جذاب میباشد و برای گروه سنی 3 سال به بالا هدیه تولد عالی است.

بی شک اسباب بازی‌هایی که از ویژگی تقلید برخوردار هستند در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرند. تمامی دختران در هر رده سنی که باشند اسباب بازی‌های خاله بازی را بیشتر از هر اسباب بازی دیگری دوست دارند. وسایل بازی که دارای چنین ویژگی هستند نبوغ را در دختران به شدت پرورش می‌دهند. شما والدین گرامی باید در هنگام خرید اسباب بازی برای دختر خود به این نکته توجه کنید. پس باید در خرید اسباب بازی مناسب برای روحیات و سن او بسیار دقت و ظرافت به خرج داد و در آخر اسباب بازی مناسبی برایش تهیه کرد. زیرا کودکان با بازی با وسیله های مختلف، رشد فکری پیدا کرده و حتی اینکار باعث گسترش پیدا کردن روابط اجتماعی آنها نیز می شود.

جدید ترین اسباب بازی ها

برای این‌که بهترین اسباب بازی را برای کودکان خود تهیه کنید، باید سلیقه آن‌ها را به‌خوبی بشناسید و ببینید که کدام اسباب بازی، او را بیشتر سرگرم می‌کند و دنیای جذابی را مجله خبری اسباب بازی برایش رقم می‌زند. به‌جز سرگرم‌کننده بودن اسباب بازی، جنبه آموزشی آن نیز حائز اهمیت است. دوران کودکی، دوره حساسی است و آموزش در این سن، تأثیر زیادی روی کودک دارد.

  • لگو کلاسیک 653 تکه یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده و زیبا در 33 رنگ مختلف، برای رده های سنی کودک ، نوجوان ، بزرگسال و کلکسیونرها.
  • وسایل بازی که دارای چنین ویژگی هستند نبوغ را در دختران به شدت پرورش می‌دهند.
  • ابزار موسیقی کودکان، وسایل آشپزخانه بازی، ظروف و مواد غذایی پلاستیکی، کلید، تلفن و غیره جز اسباب بازی پسرانه و خترانه شبیه سازی شده هستند که ایمن و بی خطر و در عین حال برای کودک جذاب است.
  • دختران به دلیل ویژگی‌های شخصیتی که دارند دوستدار اسباب بازی‌های رنگی هستند.‌ بنابراین بهتر است در زمان خرید به سراغ وسایلی رفت که دارای رنگ‌های زیبا هستند.