دسته‌ها
اخبار

خرید بهترین اسباب بازی پسرانه-اسباب بازی

مهارت‌های گفتاری و حرکتی دختران معمولا زودتر از پسران رشد کرده و کامل می‌شود. به همین دلیل یک دختر 2 تا 3 ساله کاملا قادر به حرکت است و می‌تواند به‌خوبی جمله‌بندی و صحبت کند. در این سنین دختران تقلید از مادران خود را آغاز می‌کنند و کم‌کم از بازی کردن با عروسک‌ها، مراقبت کردن از مجله خبری اسباب بازی آن‌ها و بازی با وسایل آشپزخانه، وسایل برقی و خیاطی خوششان خواهد آمد. در این سنین اسباب بازی های فنون بهترین اسباب بازی دخترانه هستند که می‌تواند به تقویت روحیه دخترانه آن‌ها کمک کند. نکته مهم در خرید اسباب بازی برای دخترانی که هنوز به سنین مدرسه نرسیده‌اند، ساده بودن آن است.

  • برای خرید انواع ماشین قدرتی و کششی، ماشین های کنترلی و خرید موتور اسباب بازی به سایت کی کی تویز رفته و متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولا را مشاهده نمایید.
  • فراموش نکنید کهخرید اسباب بازی خوب آن است که به کودک در تقویت مهارت ها کمک کند و تنها جنبه سرگرمی نداشه باشد.
  • دختران نوجوان هنوز از داشتن عروسک‌های جذاب لذت می‌برند و با استفاده از بازی های فکری ذهن خود را به چالش می‌کشند.
  • در این دوره کودک سوالات زیادی می پرسد و احساس رقابت بیشتر می شود و سعی در تعامل با دیگران دارد.
بازی فکری بازی یکی از مهم ترین نیاز های دوران کودکی و همچنین لازمه رشد ذهنی و جسمی است، اما به‌شرط این که متناسب با هر سنی انتخاب شود. این ست اسباب بازی نظامی و جنگی شامل تجهیزات و وسایل مختلف نظامی است که بصورت مکانیکی و بدون موزیک است. این اسباب بازی شامل دوعدد تفنگ پرتاب تیر اسفنجی به همراه 10 عدد تیر بی خطر و استاندارد می باشد.

یا حتی دیده اید که دختر ها با اسباب بازی لوازم آرایشی که دارند چه دنیایی برای خود و پدر و مادرشان میسازند. هر پدری که دختر داشته باشد بدون شک یک بار تجربه آرایش شدن را دارد. در این بازی ها کودکان با وسایل به نحوی که خودشان می خواهند بازی می کنند. کارهایی مثل نقاشی کردن یا درست کردن کاردستی از این نوع بازی ها محسوب می شود که نیازمند وسایلی مثل رنگ، کاغذ، مداد رنگی، قیچی، چسب و … است. به این صورت علاوه بر اینکه با ذهنیت فرزند خود آشنا می شوید می توانید اسباب بازی را بخرید که بیش ترین لذت را هنگام بازی، به کودک منتقل کند. شروع یک بازی جنگی هیجان انگیز با بی سیم اسباب بازی ارزان می تواند جذابیت بازی را دو چندان کند.

میزتوالت کیفی کودک 3 در 1 شامل 21 قطعه از لوازم آرایشی کودک مانند لاک، رژ لب، عطر، سشوار، شانه، 3 عدد انگشتر، گردنبند، دستبند و … اسباب بازی میز آرایش کیفی، به راحتی همه جا قابل حمل و برای کودکان بالای 3 سال یک هدیه فوق العاده میباشد. با کمک این ست زیبا بافندگی با سلیقه خودت کیف،کمربند وهرچه دوست داری درست کن. اسباب بازی ساختنی ست بافندگی 4 کلاف کاموا، شانه بافندگی، سوزن و…

همچنین اگر می خواهید کودکتان با کد ها و برنامه نویسی آشنایی کمی پیدا کند،کافی است این ربات اسباب بازی سری بوست را برای پسرتان بخرید. با این روش در کنار سرگرمی و بازی ، برخی توانایی های ذهنی نیز تقویت پیدا می کند. هزاران بازی تخته ای عالی وجود دارد که پسران آنها را دوست خواهند داشت ، به ویژه زمانی که وارد سن 7 تا 10 سال می شود. به دنبال بازی هایی مثل بازی منچ و مار و پله تخته چوبی مدل حیوانات باشید، درست است که منچ و مار و پله بازی های قدیمی هستند اما این مدل بروز است و مهره ها و طرح جذابی دارد.

اسباب بازی

اسباب بازی فیگور حیوانات همیشه در بین کودکان محبوب بوده و خواهد بود. به همین خاطر، خرید فیگور اسب میتواند هدیه ای ماندگار برای بچه های بالای 3 سال باشد. به همین خاطر، خرید فیگور پاندا میتواند هدیه ای ماندگار برای بچه های بالای 3 سال باشد. میباشد.این میز کودک دارای یک صفحه لگو بازی است که مناسب کودکان 2 سال به بالا و یک میز فعالیت است که کودکان 18 ماه میتوانند از آن استفاده کنند.این میز ابعاد طول 29 عرض 31 ارتفاع 22 سانت دارد. اسباب بازی جعبه ابزار کودک وسیله ای ایده آل برای پرورش خلاقیت کودکان عزیز شما می باشد. این محصول با ابعاد طول 37 عمق 28 ارتقاع 23 سانتی متر شامل پیچ گوشتی 2 سو و چهارسو، چکش، اره برقی، پیچ و مهره و…

یکی دیگر از بهترین اسباب بازی های 2021 دنیا به یک معما مربوط می‌شود. مکعب روبیک یکی از پرفروش‌ترین اسباب بازی‌های دنیاست که افراد مختلف با سن و سال‌های متفاوت جزء طرفدارهای این معمای جذاب هستند. این اسباب بازی علاوه بر این که کودکانتان را سرگرم می‌کند، یک وسیله آموزشی خوب هم برای آن‌هاست و می‌تواند مهارت‌های ذهنی آن‌ها را بهبود دهد. اگر دوست دارید بهترین اسباب بازی پسرانه را برای کودک خود خریداری کنید، خرید لگو و پازل و کلا اسباب بازی های ساختنی بسیار مناسب است.

بازی فکری طرح منچ و مار و پله مدل 0101

دوزتوی، تمام تلاش خود را می کند تا همواره جدیدترین و بهترین ها را به مخاطبان خود معرفی کند و گامی هرچند کوچک در جهت جلب رضایت مشتریان خود بردارد. از شما درخواست می کنیم که در خصوص کالاهای معرفی شده و تنوع آن ها، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. این محصول یک ماشین کنترلی اسباب بازی بزرگ TURBO SAVAGE به همراه باتری قابل شارژ می باشد.