دسته‌ها
اخبار

خرید اینترنتی عروسک با مناسب ترین قیمت نی نی بازار-اسباب بازی

لباس پوشاندن به عروسک ها به تقویت مهارت های حرکتی ظریف کمک می کند. مفهوم نوستالژی با برخی وسایل زنده می شود که یکی از آن ها برای هرکسی عروسک های دوره کودکی اوست و دوران شاد زندگی را یادآوری می کند. اولین دلیل بسیار ساده است چون آن ها در دسترس هستند و تهیه آن ها مشکل نیست.

البته این عروسک‌ها به پای باربی نمی‌رسند ولی حرفهای زیادی برای گفتن دارند. عروسک‌های باربی متفرقه‌ای نیز تولید می‌شود که برای خرید توصیه نمی‌شوند و این عروسک‌های خیلی ارزان هستند و از مواد اولیه بازیافتی تولید شده‌اند که اصلا نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد. دختران با بازی با عروسک‌ها خود را در نقش یک مادر، یک دوست و یا یکی از اعضا خانواده برای او می‌بینند.

ست باربی زن و شوهر دفا آیتم 8386

عروسک‌های پولیشی نیز از الیاف پلی استر ساخته شده‌اند که رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند. نرم و انعطاف‌پذیر بودن مجله خبری اسباب بازی پولیشی، باعث شده که بیشتر دختربچه‌ها از این عروسک حتی در زمان خوابیدن نیز دست برندارند. ،عروسک دخترانه سخنگو،کالسکه اسباب بازی، موزیکال و مجموعه کاملی از اسباب بازی دخترانه جدید مانند اسباب بازی دخترانه آشپزی، اسباب بازی باربی جدید، خانه باربی و … عروسک باربی یوگا با لباس قرمز، عروسکی خوشتیپ با تیشرت و شلوار قرمز می باشد. رنگ مو عروسک باربی یوگا به رنگ مسی بوده و از قابلیت حرکت دست و پای مفصلی برخوردار هست.عروسک باربی جزو محبوب ترین انواع اسباب بازی دخترانه است.

عروسک رنگین کمانی مدل RAINBOW

خانه عروسک‌ها در اصل یک نسخه کوچک از خانه واقعی است و کودک شما می تواند کل نمایش را اجرا کند و پیچ و تاب های خنده‌دار ، هیجان‌انگیز ، ترسناک یا منظم خودش را اضافه کند. خط قرمزی که تمایز دهنده دخترانه و یا پسرانه بودن آنها می‌باشد. در این عروسک‌ها موتورهای قرار گرفته است که کارایی عروسک را بیشتر می‌کند. پخش موزیک و یا حرکت و یا انجام اعمال خاص از ویژگی‌های این عروسک‌ها می باشد. این اسباب بازی‌های در تنوع مختلف و با وسایل گوناگون تولید می‌شود که در طراحی آنها دقت بسیاری صورت می‌گیرد.

  • کودک از سنین اولیه رشد تمایل دارد تا وسایل مختلف را لمس کند فشار بدهد، پرتاب کند و به هر نحوی خودش را با آن وسایل سرگرم می‌کند.
  • بچه با عروسک بازی و انجام کارهای عروسک متوجه ی شود که باید چگونه لباس بپوشد، غذا بخورد و یا چه موقع عروسک جیشی اش را به دستشویی ببرد.
  • دختربچه‌ها علاوه بر حس خوبی که از داشتن عروسک‌هایشان دارند مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و مهارت‌ها به آنها افزوده خواهد شد.
  • در طی بازی با عروسک‌ها کودک درگیر سیر داستانی بازی می‌شود و به عروسک خود هویت میبخشد.

این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 4 ساله و برای نقش بازی کودکان کاملا ایده آله. بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، ین فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه . پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . انواع مختلفی از عروسک‌ در بازار وجود دارند که به خاطر ماهیت، اندازه، نوع و جنس عروسک، بازه قیمتی متفاوتی دارند. قیمت عروسک دخترانه از کوچکترین نوع عروسک آغاز شده و تا بزرگترین نوع آن ادامه دارد.

عروسک رنگین کمانی مدل RAINBOW | Jade

عروسک kookyloos با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان. عروسک مو فرفری پیکوتویز با لباس قشنگش منتظر دوست برای خاله بازیه. این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 3 ساله و برای نقش بازی و داستان سرایی کودکان کاملا ایده آله.