دسته‌ها
اخبار

اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

اتاق فرار گنبد The Dome، شهرتی جهانی داشته و به عنوان برنده‌ی شماره ۱ پروژه برترین اتاق فرارها در رقابت با ۱۳۰ بازی دیگر انتخاب شده است. اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.

بانک ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو دارد که ۴۵ دقیقه فرصت دارید، آن‌ها را پیدا کنید و از اتاق خارج شوید. در این سناریو شما در اواسط جنگ دوم جهانی در یکی از زندان‌های برلین اسیر شده‌اید، سعی کنید در مدت‌زمانی که برای شما تعریف شده است، از این زندان فرار کنید که این کار اصلا کار ساده‌ای برای شما و دوستانتان نخواهد بود. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند.

مای اسکیپ، بزرگترین و جامع ترین پرتال مدیریت و رزرو اتاق فرار در دنیا از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه خدمت دهی به اتاق فرار ها و پلیر های علاقه مند به این بازی ها شروع کرد و امکانات جامعی را در اختیار پلیر ها و صاحبین اتاق فرار قرار میدهد … اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است. همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید. اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است. اتاق فرار (آمرزش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است.

پس شرط پیشروی و پیروزی، حل معماها و پشت سر گذاشتن چالش های بازی است. و یکی از محبوب ترین ژانرها در بین مخاطبان اتاق فرار ترسناک است. اتاق فرار رانساکا با سناریویی منحصر به فرد که مشابه این بازی رو تا حالا ندیدین و این بازی باعث تحولی در اتاق فرارهای کرج خواهد بود ژانر این بازی فانتزی است و شمارو توی دنیای عجیب و غریبش غرق خواهد کرد. برای رزرو آنلاین اسکیپ روم های مجموعه وست روم فقط کافیه به صفحه بازی مورد نظر برید و با چند کلیک ساده سانس مورد نظرتون رو رزرو کنید.

پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید. به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد. داستان از این قرار است که مردی از سر جنون دو فرزند و همسر باردار خود را می‌کشد.

اتاق فرار “طهران 1346”

شما باید در زمان 60 دقیقه خود سرنخ های بازی را پیدا کرده و با استفاده از سرنخ ها معما ها و پازل ها را حل کنید. داستان بازی ها و دکورهاشون متفاوتند شما انتخاب می کنید چه زمانی، با کی چه بازی ای را بازی کنید. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید.

اتاق فرار جاودانه

دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد. برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد. برخی دیگر از اقامت‌کنندگان نیز توسط مالک هتل تا حد مرگ شکنجه خواهند شد. این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید کودکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ سال را همراه خود به آن ببرید. در اتاق بیگانه شما با موضوعی تخیلی روبه‌رو خواهید شد و به همین دلیل می‌توانید خاطرات خوبی از آن در ذهن اکنون این لینک را کلیک کنید خود ثبت کنید. ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است.

اتاق فرار (بازماندگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله اتوبان ستاری واقع شده است. هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید. تایم فور فان با هماهنگی مجموعه‌هایی که بازیهای آنها در این سایت ثبت شده، تیم نقد خود را برای انجام بازیها به مجموعه میفرستد، این تیم (که سابقا با نام برک اوت کینگز شناخته میشد) از افرادی که همه در بخش های مختلف بازیسازی تخصص دارند تشکیل شده است. تیم تایم فور فان هنگام انجام بازی با دقت به بررسی ابعاد مختلف یک بازی در طول مسیر انجام شدن آن می پردازند، بیشتر مسائلی که بازیسازان به آنها فکر کرده‌اند و برای اجرای آنها معمولا سختی زیادی متحمل شده‌اند، اما از چشم بازیکنان دیگر پنهان میمانند. شما میتوانید جدای از اطلاعاتی که از بخش نظرات و نقد بازی بدست آورده‌اید از طریق تماس با کارشناسان سایت ما که شماره تماس آن در بخش پایینی وبسایت و صفحه تماس با قرار دارد٬ تماس حاصل کنید و اطلاعات تکمیلی راجع به بازی مد نظر خود را به دست بیاورید.

  • با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید.
  • داستان بازی به قتل یک تاجر اصفهانی با نام داریوش راستگو مربوط است که تیم شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرد تا در ۶۰ دقیقه بتوانید قاتل را پیدا کند.
  • معمولا سن مجاز یا توصیه شده برای شرکت در اتاق فرارهای ترسناک هم هجده سال به بالا است.
  • مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در سال 1395 با اتاق فرار هیجان‌انگیز نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک با ژانر پلیسی – سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد.
  • اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن.

در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید. بله در مجموعه، فضای کافه بازی‌های رومیزی وجود دارد با انواع متنوع بازی ها و نوشیدنی ها که میتوانید اوقات خوشی را سپری کنید. از طریق صفحه رزرو آنلاین، تلفن و به‌ صورت حضوری 24 ساعت قبل از زمان بازی. فردی که در پیش از بازی، طول بازی و پس از آن، بر محتوا و فعالیت های شرکت کنندگان در محیط نظارت می کند و گاهی در راهنمایی و هینت دادن از طریق صفحه مانیتور اتاق نیز ایفای نقش می کند و به کمک شرکت کننده ها می آید. ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید. اینکه اولین اتاق فرار شما اتاق فرار انیگما بوده باعث خوشحالی ما هست.

اتاق فرار شرودا

اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو بلیط این اتاق فرار حتما فیلم نفس‌کش را تماشا کنید. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند. برای رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.