دسته‌ها
اخبار

احمقانه ترین چیز

خب بچه ها من رفتم و انجامش دادم من ،انه ترین اکشن فیگور را ،یدم. و من دیوانه آن را دوست دارم!

در طول چند سال گذشته، من با ارقام بسیار جالبی در مورد ترخیص کالا یا حتی قیمت کامل مواجه شده ام، مانند مرد Grossery Gang Traveling Time Jack-O-Lantern با قیمت 4 دلار در Toys R Us. به اسلحه های قدیمی خود ،بیده ام، می د،د؟ من اخیراً متوجه شدم که چه زم، بیرون می آید مهم نیست، اگر شما را خوشحال کند و خارش نوستالژیک شما را ب،اشد، اشکالی ندارد. من چند محصول MOTU Origins برای بچه ها گرفتم، و سپس مقداری برای خودم گرفتم… اما وقتی یک روز این قطعه پ،تیکی ،انه را در TRU دیدم، فوراً به دوران کودکی منتقل شدم. این چه ،ی است؟

نام او گریم است، و او با یک کامیون عظیم گورکن، Monster Jam، آمد. من چند بار با دستگاه اره برقی برخورد کردم و قرار نبود ،اب بازی هیولا کامیون را ب،م. اتفاقا هنوز نه. برای من مهم نیست که TMNT، ماریو یا حتی Battlecat باشد، این اتفاق نخواهد افتاد. من هر چند هفته یک بار مجموعه را چک می کردم، در حالی که نگاه می کردم ببینم آیا پلنگ مونتاژ شده به فروش می رسد یا خیر.

وقتی بالا،ه تصمیم گرفتم که یک یکشنبه سرنوشت ساز آن را ب،م، Toys R Us تعطیل شد! همیشه! TRU که ما در آن زندگی می‌کردیم مدت اجاره‌اش به پایان رسیده بود و تصمیم گرفت مکان جدیدی پیدا نکند. قرار نبود.

با این حال، شما همیشه من را در دیوار کیسه می‌شناسید که ،اب‌بازی‌های Happy Meal را در جست‌وجوی 5 گنج POA از سر راه برداشتم. و من پیداش کردم! نه فقط نوع قدیمی. من شخصیت گریم را که می‌خواستم پیدا کردم، نه یک کامیون هیولا در چشم. پنج نکته از بیان و رنگ های قدیمی دهه 90! عالی او همچنین با لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان و ویلی دویت از باکی اوهار همراه بود، بنابراین این یک برد سه‌گانه در آن روز بود.

درس صبر است، خدایان پس انداز یک راه خنده دار برای قرار دادن چیزی که داده اید درست در مقابل شما دارند. حتی اگر ،انه ترین چیز باشد.

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2023/01/the-dumbest-thing.html