دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی کودکان 5 تا 7 سال با بهترین قیمت-اسباب بازی

عروسک و مدل‌های مختلف آن اعم از عروسک‌های پارچه‌ای، کاموایی، عروسک‌های فانتزی و غیره جزو جدانشدنی از بازی‌های دختران در تمام رده‌های سنی هستند. بنابراین در میان وسایل بازی دختران حتماً چندین مدل عروسک دیده می‌شوند. برای این بازی نیاز به صفحه منچ، مُهره‌های رنگی و یک عدد تاس است؛ اما اگر به صفحه منچ دسترسی ندارید، می‌توانید خودتان با یک مجله خبری اسباب بازی مقوا صفحه آن را درست کرده و از حبوبات یا هر چیز مُهره‌مانندی به عنوان مُهره‌های بازی استفاده کنید. در این بازی، هر بازیکن در حالی که چهار مهره دارد از یک طرف صفحه شروع به تاس ریختن می‌کند. قاعده کلی بازی چنین است که هر کسی باید مهره‌های خود را وارد بازی کند و آن‌ مهره‌ها را به انتهای صفحه رسانده و وارد ستون‌های هم‌رنگ مهره‌های خود کند.

اسباب بازی قایق سوختی تندرو مدل Speed Boats

دختران 2 تا 3 ساله تمایل دارند که برای عروسک‌های خود مادری کرده و با دوستان خود خاله‌بازی کنند. البته فراموش نکنید که کودک در این سن بسیار فعال است و از بازی با اسباب بازی های فشاری و کششی لذت می‌برد. این سن یک سن عالی برای شروع بازی با اسباب بازی های سواری یعنی سه‌چرخه‌ها و دوچرخه‌ها نیز هست. نکته مهم دیگر این است که شما باید زمان بازی با اسباب بازی های کامپیوتری را محدود کنید. شاید در عصر حاضر والدین فکر کنند که اگر کودک خود را از کامپیوتر یا موارد مشابه دور نگه‌دارند، عقب‌افتاده به نظر می‌رسند.

گاهی در این توپ های کروی دانه های پلاستیکی برای ایجاد صدا به هنگام حرکت دادن توپ ها نیز قرار داده می شوند. سرگرم کردن کودک یک ساله کار دشواری است؛ اما این قطعات چوبی رنگی رنگی، برای مدتی آن ها را سرگرم خواهد کرد. این اسباب بازی به کودکان در یادگیری شمارش، رنگ ها و مفاهیم کوتاه، بلند، زیاد، کم، بزرگ و کوچک کمک خواهند کرد. همان طور که در قبل اشاره شد، شاید طرح این سوال در دنیای امروزی چندان جالب به نظر نرسد.

بازی فکری مدل دوز و منچ مغناطیسی

انواع اسباب بازی ها با قیمت های مختلفی در فروشگاه های حضوری و اینترنتی موجود هستند. در این مقاله سعی کردیم نمونه هایی از اسباب بازی های پسرانه را به شما معرفی کنیم. علاقه نشان دهد والدین او را تشویق به پرنسس بودن و تماشای این دست از انیمیشن ها سوق می دهند که این ها همه از کلیشه های قدیمی تاثیر پذیرفته و باید اصلاح شوند. همین امر باعث میشود پسران پس از تماشای کارتون و انیمیشن عاشق تقلید از قهرمان داستان باشند. تماشای کارتون رامبل را که یکی از بهترین انیمیشن های خانوادگی و خنده دار است از دست ندهید. انواع اسباب بازی پسرانه یا اسباب بازی دخترانه برای کودکان 5 تا 7 سال را می توانید از وب سایت ما، با مناسب ترین قیمت در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

معمولا در این دوران سرشان را بلند کرده و به سمت صداها می چرخانند. می توان با خرید تعداد بیشتری از این نوع استخر توپ، تعداد اضلاع را بیشتر یا کمتر (به مقدار دلخواه) نمود. در این دوره ، چشم نوزادان علاقه مند به دنبال اشیا در حال حرکت است و ترجیح می دهند به رنگ های روشن نگاه کنند.

  • و تونل بازی کودک که برای عبور از آن‌ها باید سینه‌خیز عبور کرد، همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای افزایش سطح تحرک فرزند شما باشد.
  • این محصول ست اسباب بازی جنگی شامل تجهیزات و وسایل مختلف نظامی می باشد که بصورت مکانیکی و غیر موزیکال است .
  • اما برای انتخاب بهترین اسباب بازی پسرانه می توانید از راهنمای خرید استفاده کنید.

البته خانه‌های عروسکی دارای مدل‌های مختلفی هستند که باید مطابق با سن کودک انتخاب شوند. این اسباب بازی‌ها همچنین برای پرورش خلاقیت، تفکر و تخیل کودکان، کمک فراوانی می کنند. اسباب بازی‌های فکری و آموزشی می تواند باعث افزایش انگیزه کودکان و ایجاد انگیزه و علاقه در کودک شود. اسباب بازی‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها در سن‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گاهی یک راننده تریلی در پیچ و تاب جاده، یک روز دیگر یک پزشک حاذق، یک روز صاحب خوشمزه فروشی و روز دیگر پلیس یا آتش نشان فداکار و شجاع می شوند. با لگو کلاسیک 500 تکه می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید. این لگو اسباب بازی یک سرگرمی فوق العاده برای تمامی سنین است.لگو کلاسیک یک اسباب بازی پسرانه و همچنین اسباب بازی دخترانه برای علاقه مندان به لگو است. با لگو کلاسیک 221 تکه می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید. اسباب بازیها بر یادگیری کودکان و آینده آنها موثر است؛ بنابراین باید دقتهای لازم را در این مورد داشته باشید.