دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه 2021 دنیا را بشناسید خبرگزاری ایلنا-اسباب بازی

این بیل مکانیکی کنترلی یک ماشین کار بسیار زیباست و به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.بیل مکانیکی کنترلی با 3 عدد باطری قلمی ساعت ها سرگرمی را برای کوچولوها فراهم میکنه. در هر دوره کودک به روش متفاوتی برای رشد و شکوفایی استعدادهای خود نیاز دارد و والدین همیشه سعی می کنند با وسواس اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده را برای فرزندان خود تهیه کنند. در زیر قصد داریم بهترین اسباب بازی های مناسب برای تقویت توانایی های ذهنی و جسمی کودکان عزیزمان را معرفی کنیم.

  • بدین معنی که چه پسر و چه دختر می توانند با انواع اسباب بازی، خود را سرگرم کنند.
  • اسباب بازی سوپر مارکت 58 مثل یه ترولی میشه و میتونید فروشگاهتونو همه جا ببرید.
  • برای آگاهی بیشتر از این اسباب بازی به وبسایت کی کی تویز مراجعه نمایید.
  • کودک با ساخت یک وسیله جدید، با استفاده از تخیل و خلاقیت خود می تواند به ساخت اسباب بازی های جدید بپردازد.
  • علاوه بر این خرید دوچرخه یا سه‌چرخه، وسایل موسیقی که با استفاده از المان‌های بصری نظیر چراغ‌های چشمک‌زن ذهن کودک را درگیر می‌کنند و ماشین اسباب بازی بزرگ نیز انتخاب هوشمندانه‌ای برای دختری در این سن و سال است.

امروزه لگو ها فقط در تعدادی قطعات ریز و درشت که در قدیم وجود داشت خلاصه نمیشوند ، هرچیزی که شما فکرش را بکنید به صورت لگو میتوانید پیدا کنید که فرزندتان با ساخت آن حس ورود به دنیای تازه ای را تجربه خواهد کرد. اسباب بازی یعنی دوست ، یعنی خواهر ، یعنی برادر ، یعنی معلم ، یعنی … که هر کدام به تنهایی نقش بسزایی در زندگی دارند. پس بدانید که انتخاب یک اسباب بازی مفید یعنی انتخاب یک خانواده خیالی برای فرزندتان. دنیای بزرگ و رنگارنگ اسباب بازی هر چیزی را شامل میشود که میتواند دنیای تازه ای را نیز بسازد. اما برای سن های 11 سال به بعد باید به علایق کودک یا نوجوان توجه کنید.

ماشین آتشنشانی فلزی با بالابر Metal fire truck که دارای نور و افکت صدا کامیون می باشد. این کامیون آتشنشانی بصورت عقب کش است و کودکان براحتی می توانند با ان بازی کنند. ماکت تریلی فلزی با ماشین DIECAST TRUCK که از جنس فلز و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. این محصول یک ربات اسباب بازی شخصیت بازلایتر موزیکال و راهرو Buzz Lightyear می باشد که دارای بال های با قابلیت باز و بسته شدن دارند. اسباب بازی قطار پونی که دارای نور و موزیک می باشد و دارای 4 عددفیگور اسب پونی است. این محصول یک ربات اسباب بازی از شخصیت بازلایتر Buzz Lightyear است که دارای قابلیت هایی مانند موزیکال و راهرو دارد و همچنین باله پشت آن نیز با دکمه باز می شود.

اسباب بازی های متحرک

این اسباب بازی‌ها علاوه بر قابلیت سرگرم‌کنندگی برای کودکان، برای آن‌ها آموزنده هستند و به کودکان کمک می‌کنند که آنچه را که در تخیلشان وجود دارد، به‌صورت یک‌شکل سه‌بعدی به تصویر بکشند. برای مثال ماشین های کنترلی یا صدادار و ماشین ها دستی و بدون صدا، ماشین های پلاستیکی یا ماشین های فلزی. مجله خبری اسباب بازی اما هرگز فراموش نکنید که کودک حتما به این گونه اسباب بازی ها احتیاج دارد تا از دنیای کودکی خود لذت ببرد. به خصوص امروزه که اکثر والدین با در اختیار گذاشتن وسایل رایانه ای به کودکان، تقریبا هیجان لمس کردن و بازی در دنیای واقعی و کسب تجربه و مهارت را از کودکان تا حد زیادی دریغ کرده اند.

این محصول یک ماشین دیوانه اسباب بازی طرح تاکسی می باشد که دارای باتری شارژی و ادابتور می باشد. موتور کنترلی اسباب بازی MOTORCYCLE به همراه باتری قابل شارژ و کنترل 2.4G یک اسباب بازی هیجان انگیز و جذاب برای کودکان و نوجوانان می باشد. این محصول یک ست چندد عددی از ماشین و اسباب بازی مک کویین CARS می باشد. تریلی مک کویین اسباب بازی باز و بست که دارای قطعات و متعلقات می باشد و کودک می تواند آنها را با آچار باز و بسته کند و قطعات را درون کامیوت قرار دهد. این اسباب بازی یک ماشین کنترلی طرح ماتر از انیمیشن کارز CARS می بشد که بصورت شارژی است. این محصول یک ماشین بتمن کنترلی اسباب بازی BATMAN CARS است که دارای باتری شارژی می باشد.

بازی فکری مدل شاهنامه طرح فریدون و ضحاک

با لگو دوپلو 65 تکه می توان سازه های خلاقانه خودتان را بسازید و یا از الگوی خودش پیروی کنید. بهترین اسباب بازی برای کودکان ۳ ساله این محصول است زیرا بازی و تحرک را به خانه شما آورده از این طریق حس بینایی، شنوایی و لامسه خود را پرورش می‌دهند. این سرسره خرس با وزن ۱۶ کیلوگرم از جنس پلی‌اتیلن ساخته شده است همچنین این مدل اسباب بازی مناسب سیسمونی و مهدکودک ها می باشد.

والدین عزیز همانطور که به تغذیه و پوشاک کودکان توجه می کنند و بسیار حساس هستند تا این امور به بهترین شکل انجام شود در زمان خرید اسباب بازی دخترانه هم باید توجه ویژه داشته باشند. که اسباب بازی که برای دختر خود تهیه می کنند مناسب با نیازهای او باشد و استاندارهای مربوط به وسایل بازی کودکان را دارا باشد و در عین حال با کیفیت نیز باشد. شما باید توجه داشته باشید که کودکان در این دوره از زندگی خود بسیاری از مهارت ها را به وسیله بازی با همین اسباب بازی ها یاد می گیرند.

اسباب بازی لودر (بزرگ)