دسته‌ها
اخبار

بهترین انواع اسباب بازی دخترانه برای دختران 6 ساله بیبی کالا-اسباب بازی

انجام بازی های گروهی در مورد نوبت گرفتن، پیروی از قوانین و حل مشکلات آموزش های بسیار خوبی خواهد داد. این اسباب‌بازی‌ها، شامل اسباب بازی‌های رومیزی، بازی‌های کارتی و یا اسباب بازی هاییست که خودتان می سازید. در بازی های نمایشی اسباب‌بازی‌هایی استفاده مجله خبری اسباب بازی می شود که به کودکان کمک می‌کند تا در مورد جهان پیرامون خود ایده پردازی کنند. این اسباب بازی ها شامل بلوک‌ها، ماشین‌های اسباب‌بازی، کامیون‌ها، هواپیماها، قایق‌ها، لباس‌های آراسته، حیوانات، حشرات، عروسک‌ها، کیت‌های پزشکی، خانه‌های عروسکی و… هستند.

چون قطعات این اسباب بازی بسیار ساده است کودک آزادی عمل بیشتری دارد. مانند ماشین لباسشویی یا اجاق گاز و حتی از جعبه ابزراستفاده می کنید او دوست دارد کارکرد این وسایل را هرچه زودتر یاد بگیرد. و تونل بازی کودک که برای عبور از آن‌ها باید سینه‌خیز عبور کرد، همگی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای افزایش سطح تحرک فرزند شما باشد.

اسباب بازی لوازم خانگی

برنده بازی بازیکنی است که زودتر از بقیه بتواند هر چهار مهره خود را وارد ستون نهایی کند. در ابتدا همه مهره‌ها باید خارج از صفحه قرار داشته باشند و بازیکنان شروع به تاس ریختن کنند. هر بازیکنی که تاس 6 بیاورد، مجوز دارد که یک مهره‌اش را وارد بازی کند و شروع به پیش رفتن در صفحه نماید. قرارداد دیگری که در این بازی وجود دارد این است که تاس 6 جایزه دارد! یعنی شما وقتی تاس 6 بیاورید و بتوانید مهره خود را وارد بازی کنید، مهره خود را روی این نقطه شروع قرار می‌دهید.

می توان داخل این اسباب بازی ایرانی یک سرسره قرار داد تا تا کودکان با استفاده از سرسره وارد استخر توپ شوند. پازل ۵۰۰ تکه طرح پرنسس‌های دیزنی از محصولات برند معتبر ادوکا است که برگرفته از انیمیشن پرطرفدار افسونگرهای کوچک است. در میان طرح‌های مختلف پازل، طرح پرنسس‌های دیزنی بسیار موردعلاقه دختران خردسال است. مزیت خرید این اسباب بازی برای کودکان، علاوه بر سرگرم‌شدن آن‌ها، بهبود قدرت تمرکز و خلاقیت و تقویت مهارت‌های حرکتی و هماهنگی چشم و دست‌های کودکان است.

مناسب ترین اسباب بازی کودکان یک ساله

خرید اسباب بازی باید با توجه به علاقه و سلیقه کودک صورت بگیرد تا برای او جذابت داشته باشد. اسباب بازی باید با دقت انتخاب شود و با رده سنی کودک تناسب داشته باشد تا کودک بتواند علاوه بر سرگرمی ، آموزش لازم را از اسباب بازی ببرد تا برای او مفید و سرگرم کننده باشد. اگر فرزند شما هم به این بازی های دخترانه علاقه نشان میدهد پس بهترین گزینه برای او خرید اسباب بازی آشپرخانه کودک است. از قشنگ ترین و با احساس ترین بازی هایی که دختران انجام میدهند خاله بازی است. در این بازی دختر ها یاد میگیرند که مادر باشند ، خواهر باشند ، رفیق باشند و خیلی چیز های دیگر که فقط در دنیای زیبا و پاک آنها امکان پذیر است. پس عروسک از بهترین اسباب بازی های دخترانه است که هر دختری میتواند داشته باشد.

با توجه به نکات گفته شده انتخاب کادو تولد مناسب برای کودکان مخصوصا دختر بچه‌ها کاری سخت نبوده اما نیاز به دقت و توجه بالایی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین نمونه‌های اسباب بازی جذاب و مفید را معرفی می‌کنیم و بهمعرفی کادو برای دختر بچهمی‌پردازیم. اسباب بازی ون بستنی فروشی شامل بستنی های رنگارنگ، آب نبات های چوبی، شکلات، میز برای تجربه واقعیه کوچولوهاست. بچه ها میتونن این ماشین بستنی فروشی رو هرجا که دوست دارن با خودشون ببرن. دوست داری یه حیوان خونگی داشته باشی و ازش مراقبت کنی و همه جا همراهت باشه؟سگ های بامزه موزیکال همراه ماشین، واگن حمل و وسایل مراقبتی اسباب بازی ایده آل برای خلاقیت کودک شما که عاشق حیوانات هستند.

فروشگاه بیبی کالا ارائه دهنده انواع لوازم سیسمونی و اسباب بازی از بهترین برندها با قیمت مناسب، تخفیف های ویژه و ارسال رایگان را برای سفارش های بالای 500 هزارتومان به منظور راحتی مخاطبین در نظر گرفته است. سایت ایمن ترافیک انواع اسباب بازی مناسب کودک یک ساله را در مدل های مختلف و به جهت تقویت هوش کودکان فراهم آورده است. یکی از جمله وسایل بازی کردن بچه ها می توان بازی پازل کودکان را نام برد که تاثیر بسیاری در بالا بردن هوش بچه ها دارد.

اسباب بازی دخترانه در یک طبقه‌بندی کیفیتی، رنگی و کاربردی خاص قرار می‌گیرد و این در حالی است که اسباب بازی‌های پسرانه ویژگی‌هایی کاملا متفاوت را خواهند داشت. دنیای کودکان کوچک است با دغدغه های کم اما مغزشان سر شار از سوال های بی جواب و تشنه یافتن پاسخ. هر آدم تشنه ای هم برای سیراب شدن به هر سرچشمه ای سر میزند دقیقا مثل بچه ها که به هر جایی و هر چیزی سرک میکشند تا از آن سر درآورند چه بهتر که سعی کنیم چیز های مفید در اختیارشان قرار دهیم تا کنجکاوی شان را در راه درست خرج کنند. بازی با خمیر فواید بسیار زیادی دارد مانند افزایش خلاقیت ، کاهش استرس ، افزایش مهارت دست ورزی ، هماهنگی بین چشم و دست و … که همه این ها زمینه ساز موفقیت در آینده خواهد بود.

این اسباب بازی تفنگ هالک سبز به همراه فیگور و ماسک این شخصیت می باشد. این اسباب بازی تفنگ کاپیتان امریکا به همراه فیگور و ماسک این شخصیت می باشد. تفنگ پرتاب توپ اسفنجی اسباب بازی Shoot Game که دارای دو مدل تیر های بدون خطر نرم می باشد که با فشار باد به سمت بیرون پرت خواهند شد.

  • شایان ذکر است بدانید که برای سنین پایین باید توجه بیشتری نسبت به محصولات داشته باشید چون با یک انتخاب اشتباه می توانید در رشد و پیشرفت فرزند خود تاثیر منفی بگذارید.
  • آن ها می خواهند با دستانشان همه چیز را لمس کنند و مدت زمان طولانی بازی کنند، که ممکن است برای والدین خسته کننده باشد.
  • تجهیزات هنری مانند رنگ، خاک رس، مدادشمعی و امثال آن نیز می‌تواند موجب تقویت قدرت خلاقیت در کودک شما شود.

این اسباب بازی رباتیک دارای چراغ LED، سنسور نوری، 4 عدد باتری، ماژیک و راهنما می باشد. اگر از آن دسته والدینی هستید که به دلیل علاقه شخصی و یا اجبار شرایط کاری کودک تان را قصد دارید به مهد کودک بسپارید این سن وقت مناسبی است. در این دوران کودک سوال های زیادی پرسیده و حس رقابت طلبی و افزایش یافته و به دنبال تعامل با دیگران است. استفاده از پازل و بازی‌های فکری، قدرت تجزیه و تحلیل اشکال و رنگ‌ها را در کودک افزایش می‌دهد. آن‌ها قطعه‌ای از بازی را برمی‌دارند و با آزمون و خطا محل مناسب آن را پیدا می‌کنند. از طرفی می دانید که برای به کار گیری قدرت خلاقه کودک باید هر چند وقت یکبار برخی از اسباب بازی های کودک را تغییر داد تا کودک بتواند همه نوع لوازم را در همه ابعاد و رنگ تجربه نماید.