دسته‌ها
اخبار

بهترین کباب پز و باربیکیو گازی و زغالی ۱۴۰۱ که نباید از دست بدهید درجه

باربیکیوهای ذغالی نیاز به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا 40 دقیقه طول می‌کشد تا زغال به درجه حرارت موردنیاز برسد اما نمی‌توانیم انکار کنیم که نتیجه غذای خوش طعم‌تر است. اگر بنظرتان پخت غذا با زغال طعم منحصربفردی دارد و دوست دارید که همیشه آن را تجربه کنید، می‌توانید باربیکیو ذغالی را سفارش دهید. البته باربیکیوهای گازی تولید باربیکیو تهران کیچن قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی می‌توانند به عنوان کباب پز ذغالی مورد استفاده قرار گیرد. کباب پز گازی نگین طبخ دارای بهترین و با کیفیت ترین متریال بدنه با طراحی درجه یک، عالی، لوکس و مقاومت و دوام بالایی می باشد.

نکات ایمنی هنگام استفاده از محصول

این محصول قادر است تا دمای 80 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و تا حداکثر 50 دقیقه بدون نیاز به روغن آن را سالم نگه دارد. کباب‌پز تابشی اتوماتیک شیدپخت قابلیت این را دارد که حتی از دودکش بخاری و شومینه نیز استفاده کند و هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نکند. باربیکیو پارادایساز دیگر کباب پزهای گازی موجود در بازار می‌توان به برند پارادایس اشاره کرد. این مدل از بهترین کباب پز گازی ۸ شعله با بدنه استیل و روکش چدن روی شعله، یک گاز پلوپز نیز در منقل کبابی سمت راست دارد.

عالی عالی عالی واقعا یکی از بهترین خریدهای من از دیجی کالا بود . کاملا دود و بوی کباب رو میگیره و به دودکش منتقل میکنه و اجازه نمیده که دود به اطراف پخش بشه . از وقتی که این کباب پز رو خریدم بارها و بارها باهاش کباب و بلال درست کردم . پیشنهاد می گردد سازو کار مناسبی برای اطمینان از صحت محصولات تحویلی به مشتری فراهم گردد. همه می‌دانیم که اولین و قدیمی‌ترین نوع باربیکیو، باربیکیو زغالی است. برای داشتن پختی یکنواخت لازم است تا چوب یا زغال به طور کامل برافروخته شود که برای اینکار حدودا ۴۵ دقیقه زمان نیاز است.

کباب پز دادلیسان 14 سیخ موتور دار بدون دود ایستاده مدل هدیه 2020

باربیکیو کردن مواد غذایی در واقع به معنی پخت مستقیم آنها روی حرارت می‌باشد که این منبع حرارت ممکن است که به واسطه‌ی آتش، ذغال و المنت های برقی تامین گردد. باربیکیوهای گازی قابلیت جا به جایی به مکان‌های مختلف را ندارند و باید یک محل مشخص که اتصالات گاز در آن محیا است، برای آنها در نظر بگیرید. 2 عدد جک جهت استحکام درب موقع باز شدندارای صفحه گیریل آبکاری شده با ابعاد 30×60 همراه با دریچه تنظیم حرارت است. مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب باربیکیو خوب باید به آن توجه کنید نوع سوخت مصرفی آن است. باربیکیوها در انواع گازی و زغالی وجود دارند که برخی از آنها نیز امکان استفاده از برق را دارند که صد البته به عنوان سوخت مصرفی نیست.

اگر تکه های غذا به آنها بچسبد; بعد از استفاده مجدد از باربیکیو، غذا بوی بدی می دهد. سینی قطره چربی-قطرات چربی را جمع آوری می کند و تمیز کردن کباب پز گاز شما را راحت تر انجام دهد. باربیکیو قابل حمل – اگر مشتاق هستید کباب پز خود را بسته بندی کرده و در کمپ یا ساحل ببرید ، کباب پز قابل حمل می تواند یک راه حل مفید و همه کاره باشد که به شما امکان می دهد تجربه کباب کردن خود را در هر مکانی داشته باشید. قیمت باربیکیوهای گازی به مراتب خیلی ارزان تر از باربیکیو های برقی هستند.

  • آشنایی با نکات انتخاب ذغال برای باربیکیو در این مطلب به بررسی شیوه و آموزش تمیز کردن باربیکیو …
  • درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید.
  • گریل برقی بوش مدل TFB4431 می‌تواند برای مصارف مختلفی مانند ساندویچ‌های گرم تا غذاهای حرفه‌ای مانند استیک و کباب‌های باربکیو استفاده شود.
  • توجه کنید که برای اکثر باربیکیوهای گازی هم از گاز شهری و هم گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد، استفاده می‌کنند.
  • این مدل با دارا بودن دو چرخ سبب سهولت هرچه بیشتر در جابجایی میشود وزن محصول ۳۵۰۰۰ گرم است که کمی سنگین به نظر میرسد اما به وجود دو چرخی که به آن اشاره کردیم قرار نیست با چالش خاصی در حین جابه جایی آن روبرو شوید.
بهترین کباب پز و باربیکیو گازی و زغالی ۱۴۰۱ که نباید از دست بدهید درجه