دسته‌ها
اخبار

جدیدترین و بهترین اسباب بازی های پسرانه و دخترانه 1400 و 2021 دوزتوی-اسباب بازی

هرچند به نظر می رسد که انسان ها از گذشته های دور تیر و کمان یا شمشیرهای کوچکی را برای بچه ها جهت تمرین و آموزش بقا تهیه می کردند. اما بر اساس شواهد موجود به نظر می رسد توپ ، بادبادک و یو یو از قدیمی ترین اشیایی هستند که برای بازی بچه ها طراحی شده اند. انواع پازل و اسباب بازی ساخت و ساز را با کلیک روی این عکس از نی نی بازار بخرید. تفنگ پرتاب توپ اسفنجی اسباب بازی Shoot Game که دارای دو مدل تیر های بدون خطر نرم می باشد که با فشار باد به سمت بیرون پرت خواهند شد. این محصول یک ماشین پلیس کنترلی بزرگ اسباب بازیPOLICE CAR می باشد. این محصول یک ست 3 عددی از کامیون و ماشین مک کویین است که که به صورت ماشین قدرتی می باشند و درب قیمت عقب کامیون نیز باز می شود.

از این جهت اسباب بازی های آشنایی با فنون نیز جزو لیست بهترین اسباب بازی برای دختر ها می باشند. و اگر به دنبال اسباب بازی دخترانه سه ساله و یا برای سنین بالاتر می گردید اسباب بازی های آشنایی با فنون می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. بنابراین این نوع لباس نیز جزو بهترین اسباب بازی های دخترانه به شمار می‌آید. البته بهتر است این مورد بخصوص را برای دختر بچه‌های بالای ۵ سال در نظر گرفت. اگر به دنبال خرید اسباب بازی برای دختران خود هستید، اسباب بازی‌های موزیکال و ابزارهای موسیقی از جمله بهترین انتخاب‌ها هستند.

این سرسره خرس با وزن ۱۶ کیلوگرم از جنس پلی‌اتیلن ساخته شده است همچنین این مدل اسباب بازی مناسب سیسمونی و مهدکودک ها می باشد. می توان داخل این اسباب بازی ایرانی یک سرسره قرار داد تا تا کودکان با استفاده از سرسره وارد استخر توپ شوند. کیت های آموزش رباتیک نیز یکی دیگر از بهترین اسباب بازی هایی می باشند که می توانند جذابیت بسیار زیادی برا دختر ها در تمام سنین داشته باشند. همچنین کیت های آموزش رباتیک علاوه بر سرگرمی می توانند باعث تقویت قدرت ذهن و خلاقیت در کودکان شوند.

معمولا پسرها دیرتر از دختران این دست از مهارت‌ها را یاد می‌گیرند. اما شما می‌توانید با استفاده از اسباب بازی های مناسب برای این سن، او را به انجام حرکات مختلف تشویق کنید. در سنین 6 تا 12 ماهگی شما می‌توانید شاهد خنده‌های عمیق کودک خود و واکنش‌های او به محیط اطراف باشید. کتاب‌ها نیز از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای پسربچه خود تهیه کنید.

انواع لگو

به‌علاوه شما می‌توانید ماشین‌های اسباب بازی پلیس یا آتش‌نشانی را نیز برای کودک خود خریداری کنید. همچنین در خلال بازی با این ماشین‌ها می‌توانید به او یاد بدهید که در صورت ایجاد خطر چگونه برخورد کرده و به چه کسانی خبر بدهد. اگر بارها از خرید اینترنتی خود رضایت کافی را نداشته اید، با بررسی مطالب سایت شما می توانید دید بهتری در مورد خرید یا نخریدن محصولات به دست آورید. در بسته بندی این محصول مهره های کامل همه بازی ها به صورت چوبی به علاوه 2 عدد تاس موجود است.

داره و هدیه ای زیبا، رنگارنگ و هیجان انگیزی برای کودکان بالای 7 سال است. لگو کلاسیک چمدانی 213 تکه یک اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده و زیبا برای رده های سنی 4 سال به بالا و کلکسیونرها یک هدیه فوق العاده است. اسباب بازی میله و مهره چوبی با هدف تقویت عضلات و ماهیچه‌های دست‌ها و انگشتان ظریف کودکان طراحی شده است.

این اسباب بازی ها وسایلی هستند که در پاسخ به یک ضربه یا لمس، واکنشی از خود نشان می‌دهند. بهترین اسباب بازی پسرانه برای سنین 6 تا 12 ماه، اسباب بازی هایی هستند که با باتری کار می‌کنند. این نوع اسباب بازی ها معمولا با فشردن یک دکمه نور از خود ساطع کرده و موسیقی پخش می‌کنند. به همین دلیل پسربچه شما می‌تواند از این طریق واکنش‌های حرکتی خود را تقویت کند. یک مجموعه‌ی کامل از انواع اسباب بازی فکری و آموزشی در یک جعبه‌ی جذاب و دوست داشتنی با ابعاد کوچک برای سنین بین 1 تا 2 سال را قرار داده‌ایم.

  • اسباب بازی های کودکانه بر نقاط خاصی تمرکز دارند، که کودکان در این سن به آن نیاز پیدا می کنند.
  • عروسک وارم بی بی که از پلاستیک نرم و مرغوب و عاری از مواد سمی ساخته شده است؛ برای دختران خردسال بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.
  • خمیر بازی و پازل‌های تقریباً پیچیده از جمله این اسباب بازی‌ها هستند.

کلبه عروسکی یا عروسک پولیشی میتواند یککادو تولد جذاب برای دختر بچهبالای سه سال باشد. بنابراین بدون هیچ خطری برای نوزادان و کودکان بزرگتر قابل استفاده هستند. حتما به کیفیت چوب و مجله خبری اسباب بازی رنگ استفاده شده برای اسباب بازی چوبی توجه کنید که فاقد مواد سمی و خطرناک برای بچه ها باشد. در نظر داشته باشید که سلیقه فرزند شما چیست؟ چه اسباب‌ بازی‌ هایی را بیش‌تر می‌پسندد.

نکات مهم در خرید بهترین اسباب بازی پسرانه

این اکشن فیگورها به کودک شما این قدرت را می‌دهند که بتواند به توانایی‌های خود تکیه کرده و شبیه به این شخصیت‌ها، برای کمک به دیگران تلاش کند. با وجود تمام جذابیت‌ها و مزایایی که در اسباب بازی های آموزشی وجود دارد، برخی از والدین آن را به درستی درک نمی کنند. آگاهی از مزایای اسباب بازی‌های آموزشی، شناخت اسباب بازی‌های آموزشی مناسب برای کودکان و انجام فعالیت هایی از این دست با مشاوره خانواده‌ها ممکن است. پیانوی کوچکی که مخصوص کودکان یک ساله تولید شده است، می تواند کودک را نوازنده ای کوچک و حتی یک پیانیست معروف کند! برای شنیدن صداهای هیجان انگیز زنگ ها، سوت ها، خنده ها و غیره، بر روی کلید ضربه بزنید. این اسباب بازی با میزان صدای مناسب برای کودکان یک ساله طراحی شده است.

) اسباب بازی آرایشی کودک :

قطعاتی که برای ساخت تصویر 3بعدی مورد نظر در این نوع اسباب بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاشی‌های پلاستیکی هستند که مانند یک پازل 3 بعدی به یکدیگر متصل می‌شوند. همیشه جز یکی از بهترین و امن ترین اسباب بازی پسرانه و دخترانه است. البته که هر اسباب بازی چوبی مناسب نیست قبل از خرید اسباب بازی چوبی به کیفیت چوب و رنگ اسباب بازی دقت کنید که از مواد می و خطرناک برای کودک استفاده نشده باشد.