دسته‌ها
اخبار

خرید اسباب بازی دخترانه انواع هدیه مناسب دختر بچه ها فروشگاه اینترنتی پیویو-اسباب بازی

البته همین اسباب بازی ها هم در دسته های مختلفی قرار می گیرند و از نظر ظاهری و هم فنی و هم نوع بازی کردن با هم متفاوت هستند. این محصول یک بسته 300 عددی تیر یدک ژله ای برای تفنگ اسباب بازی می باشد که از جنس با کیفیت و خوب ساخته شده است . اسباب بازی ماشین و تریلی مک کویین فلزی CARS که دارای دو ماشین و یک تریلی است.درب قسمت عقب کانتینر باز می شود ماشین ها دورن آن قرار می گیرند. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. اسباب بازی ماشین کنترلی آفرودی چرخ زنجیری که دارای باتری شارژی 6 ولتی می باشد.

از آنجایی که اسباب بازی جزء همین ابزار هاست پس باید در خرید اسباب بازی بسیار دقت شود. بعضی از اسباب بازی ها میان دختران طرفدار بیشتری دارد از این جهت در لیست اسباب بازی های پرفروش مجله خبری اسباب بازی دخترانه قرار دارد. برای راحتی و سهولت انتخاب شما عزیزان لیستی از انواع اسباب بازی دخترانه محبوب را بصورت جداگانه آورده ایم تا انتخاب راحت تری برای خرید اسباب بازی داشته باشید.

عروسک لاک پشت ‌های نینجا

کودک نو پا که به تازگی شروع به راه رفتن کرده باشد، علاقه ویژه ای نسبت به اسباب بازی های قطعه ای مانند پازل و بلوک بازی، سرهم کردنی، قابل تفکیک، ساخت دوباره، هل دادنی و کشیدنی دارد. تفکر خلاقانه و افزایش مهارت که به ظاهر سرگرمی خواهد بود، بخش مهمی از زمان بازی کردن کودک را تشکیل خواهد داد. بنابراین برای خوردن چای در فنجان های کوچک و ساخت و ساز آماده باشید!

عروسک مو فرفری پیکوتویز با لباس قشنگش منتظر دوست برای خاله بازیه. این عروسک دخترانه رو می تونین راحت روی سطح صاف قرار بدین تا بایسته.این عروسک مناسب رده سنی بالای 3 ساله و برای نقش بازی و داستان سرایی کودکان کاملا ایده آله. عروسک مو بلوند پیکوتویز با لباس قشنگش منتظر دوست، برای خاله بازیه. کودک شما میتواند در نقش یک آشپز ماهر برای مهمان هایش غذا درست کند و یا در نقش یک مشتری گرسنه از غذایش در یک رستورن زیبا لذت ببرد. ست اسباب بازی فست فود بهترین هدیه برای کودکان بالای 3 سال است که عاشق غذا و پذیرایی هستند. هیچ‌کس بهتر از خود شما با علایق و توانایی های فرزندتان آشنایی ندارد.

  • در نظر داشته باشید که سلیقه فرزند شما چیست؟ چه اسباب‌ بازی‌ هایی را بیش‌تر می‌پسندد.
  • بدون شک ، همه ما خاطرات خوب خود را از چند اسباب بازی عالی از دوران کودکی خود داریم.
  • فروشگاه بیبی کالا ارائه دهنده انواع لوازم سیسمونی و اسباب بازی از بهترین برندها با قیمت مناسب، تخفیف های ویژه و ارسال رایگان را برای سفارش های بالای 500 هزارتومان به منظور راحتی مخاطبین در نظر گرفته است.
  • دختران 4 تا 6 سال معمولا از اینکه آن‌ها را بچه بخوانید یا رفتارهای کودکانه با آن‌ها داشته باشید، بدشان می‌آید.

بازی های کودک یک ساله و به طور کلی بازی کردن کودک در این سن موجب می شود که کودک تحرک بیشتری داشته باشد و اشیا را جا به جا کند. در مورد بهترین اسباب بازی در این سن باید اسباب بازیی را انتخاب کرد که کودک بتواند با انداختن آن و یا هل دادن اسباب بازی تحرک بیشتری داشته باشد. بازی کردن کودک و استفاده از اسباب بازی کودک یک ساله می تواند علاوه بر افزایش تحرک کودک موجب شود تا کودک بتواند کارهای دستی و حرکتی بیشتری انجام دهد و این مهارت را در خود تقویت کند. برای تهیه انواع اسباب بازی های دخترانه می‌توانید فروشگاه بیبی کالا را انتخاب کنید. فروشگاه سیسمونی و لوازم کودک بیبی کالا، به غیر از انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه، انواع لوازم مورد نیاز برای نوزاد و کودک شما را ارائه می‌دهند. در این فروشگاه می‌توانید اسباب بازی‌ها، پوشاک نوزاد، صندلی‌های غذاخوری و سایر لوازم مورد نیاز برای نوزاد و کودکتان را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

در این بازی، یک کامیون بستنی، یک شبکه ترافیکی، 15 وسیله نقلیه مسدودکننده و یک کیسه ذخیره‌سازی برای نگهداری اجزای مختلف بازی وجود دارد. کار با پازل در واقع تمرینی برای بهبود حافظه بصری و حافظه کوتاه مدت کودکان است. برای این که کودکانتان یادگیری خوبی داشته باشند، آموزش درستی ببینند و قابلیتهای ذهنی خوبی پیدا کنند، باید به جنبه آموزشی اسباب بازیهایی که برای کوکانتان خریداری میکنید، توجه و دقت کافی را داشته باشید. اگر شما نسبت به امنیت بازی های جنگی نگران هستید، به جای ممنوع کردن آن یک فروشگاه مطمئن پیدا کنید. در دنیا چندین اسباببازی فروشی مطرح و شگفتانگیز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم این فروشگاهها را به شما معرفی کنیم.

اسباب بازی برای کودک شیرین ترین لحظات را رقم می زند اما بهتر است اسباب بازی هایی را برای کودک خود خریداری کنید تا بتوانید دید او را نسبت به جامعه بازتر کرده و در ساخت آینده او نقش بسیار مهمی داشته باشد. لازم به ذکر است بدانید اسباب‌ بازی‌هایی همچون عروسک، ماشین‌پلیس، هواپیما، قطار و بسیاری از اسباب بازی های دیگر می‌توانند نقش افراد را برای کودکان شما مشخص کنند. از سوی دیگر اسباب بازی ها باعث می شوند تا کودکان قوه تخیل خود را قوی کرده و در تخیلات خود آینده خود را پیش بینی کنند، البته از این مسئله هم نمی توان به سادگی گذشت که گذر زمان برای کودکان بدون اسباب بازی امکان پذیر نیست. پس بهتر است تا پایان این محتوا با ما در وب‌سایت گام اول خرید همراه باشید تا بتوانید با بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید موجود در بازار آشنا شوید. در دنیای امروز که مشکل کم‌تحرکی و اضافه‌وزن در کودکان در حال افزایش است، بهتر است به دنبال خرید اسباب بازی هایی باشید که آن‌ها را به تحرک وادار کند.

انواع و اقسام عروسک در اندازه و جنس‌های مختلف با ویژگی‌های متفاوت، آن را برای هر سن و سالی مناسب می‌کند. عروسک‌ها می‌توانند به افزایش مهارت‌های ارتباطی دختران شما کمک کنند و در تربیت او نیز نقش ویژه‌ای خواهند داشت. توجه کنید که اندازه عروسک و جنس آن باید با توجه به سن کودک شما انتخاب شود تا برای سلامت او مشکلی ایجاد نکند. بهترین اسباب بازی دخترانه برای این سنین، بازی های فکری و ورزشی است.

رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که دختران در این سن به بازی با موبایل و کامپیوتر علاقه زیادی نشان دهند. البته معمولا علاقه دختران به انجام این بازی ها کمتر از پسران است و شما راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. ترجیحا با ثبت‌نام آن‌ها در کلاس‌های ورزش یا موسیقی وقتشان را پر کرده و ذهنشان را مشغول کنید. بازی های گروهی نیز به رشد مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد. بهترین اسباب بازی دخترانه برای دخترانی در این سن ماشین‌های کنترلی، کیت‌های علمی، تجهیزات ورزشی، بازی های رومیزی فکری مانند پازل‌ها و اسباب بازی های ساختنی است.

بازی فکری مدل کشمکش و چکرز

سه چرخه لوپ کار یه اسباب بازی باحال سوار شدنیه که فقط با چرخوندن فرمان به چپ و راست، بدون نیاز به باطری به جلو و عقب حرکت میکنه و تا 10 کیلومتر سرعت میگیره. لوپ کار تو شرکت کانادایی FA6 تولید میشه و تا 100 کیلوگرم تحمل وزن و چرخ های ژله ای چراغدار داره! سه چرخه لوپ کار در رنگبندی متنوع و زیبا میتونه یه هدیه و اسباب بازی جذاب برای بچه های بالای 18 ماه تا گروه های سنی بالاتر باشه.