دسته‌ها
اخبار

راهنمای خرید بهترین اسباب بازی فکری و آموزشی جدید دخترانه و پسرانه برای 10 سال با قیمت مناسب و ارزان-اسباب بازی

این عروسک‌ها که به شکل حیوانات مختلف تولید می‌شوند؛ دارای نام و تاریخ تولد مخصوص به خود هستند. عروسک یونیکورن یا اسب تک شاخ سلسته ۶ اینچ سری فلیپابلز، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین عروسک‌های دخترانه با طرح حیوانات از برند تی وای است که تاریخ تولد آن ۲۵ مارس ۲۰۱۹ است و ارتفاعی معادل با ۷.۲۵ اینچ دارد. انواع این محصولات را به فراوانی در بازار توزیع و در اختیار کودکان قرار دهد به این ترتیب می توان هر چند وقت یکبار نمونه های مختلف را تهیه و با جابجایی اسباب بازی تلاش کرد. بازی های فکری، انواع و اقسام لگو، عروسک های کوچک و بزرگ و انواع لوازم و ابزار آشپزخانه در جنس های ارزان و گران تولید و بسته بندی شده در بازار توزیع شده است. زیرا هر گروه از این دو دسته نیاز به انواع مختلف اسباب بازی دارند و اما برای خرید می توان هم روش حضوری را انتخاب نمود.

پیشرفته ترین اسباب بازی جهان – گام اول خرید

گولسه بیرسل، نویسنده و کمدین ترک، برای جشن تولد ۶۰ سالگی عروسک اصلی، باربی را دریافت کرد. در این منطقه شرکت سازنده لگو دارای دفتر نمایندگی است و فعالیت هایی را انجام می دهد. 2- ربات کنترلی مدل MI Robot قیمت آن ۳,۶۰۰,۰۰۰ – ۲,۴۰۰,۰۰۰ هزار تومان. شما میتونید با کودکتان دو نفری روی لوپ کار سوار شین و با هم سه چرخه سواری کنید! کافیه روی سه چرخه کودک بشینین و فرمان رو به سمت چپ و راست حرکت بدین تا شاهد حرکت اون به سمت جلو باشین. در این دوران چشم های نوزادان علاقه مند به دنبال کردن اجسام در حال حرکت هستند و ترجیح می دهند به رنگ های روشن نگاه کنند.

با تلاش برای کنار هم قرار دادن قطعات مختلف پازل یا بازی فکری، مهارت‌های حل مسئله در کودک شما تقویت می‌شود. با توجه به نوع پازل و بازی فکری مورد نظر، دانش فرزند شما در مورد موضوعات مختلف نظیر جغرافیا، زیستگاه‌ها، اعضای بدن و میوه‌ها افزایش می‌یابد. در بسته بندی این محصول مهره های کامل همه بازی ها به صورت چوبی به علاوه 2 عدد تاس موجود است. همچنین درب این محصول دارای قفل کلافی و کشی میباشد.زیبایی این محصول این است که اول باید مثل یک پازل قطعات جعبه و مهره ها را سر هم نمایید.

لوازم آشپزخانه

کودک با دست زدن و حرکت دادن اشیا و اسباب بازی هایی مثل ماشین، طعم واقعی جذابیت بازی را میچشد و صد در صد رشد روانی و ذهنی بهتری خواهد داشت. در خرید اسباب بازی دخترانه عروسک جایگاه ویژه‌ای دارد که با توجه به تنوع زیاد این اسباب بازی برای هر گروه سنی و هر کودکی عروسک خاصی را دارا می‌باشد. برای خرید اسباب بازی دخترانه به سلیقه کودک توجه داشته باشید که از چه مدل اسباب بازی های خوشش می آید. به سن کودک توجه داشته باشید که اسباب بازی مناسب سن کودک خریداری کنید. این نوع اسباب بازی با انواع اسباب بازی های دخترانه ای که معرفی شد، متفاوت است. یک دوربین مناسب کودکان می‌تواند اسباب بازی شگفت‌انگیزی دختران 6 ساله باشد.

  • بلوط در این مطلب به معرفی ۲۰ مدل از بهترین اسباب بازی دنیا پسرانه و دخترانه پرداخته تا با خرید آن ها از بهترین فروشگاه های اینترنتی علاوه بر سرگرمی کودک تان به افزایش مهارت های او بپردازید.
  • این محصول ماکت فلزی از ماشین آفرودی Roadster است که بصورت اسباب بازی و یا ماکت ویترینی برای کودکان یا بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد و دارای نور و موزیک نیز می باشد.
  • بر اساس تحقیقات جهانی بهترین اسباب بازی دخترانه برای دخترانی در این سن اسباب بازی هایی است که به آن‌ها یک مهارت را یاد می‌دهد یا برای آن‌ها یک چالش ذهنی را فراهم می‌کند.
  • همچنین با شیوع بیماری کرونا امکان استفاده از پارک یا فضای بازی کودکان در مکان‌های عمومی وجود ندارد.
  • زمانی که کودک در زمان بازی با اسباب بازی دیگر حواس خود نظیر شنوایی و لامسه را به کار می‌گیرد، می‌توانید اسباب بازی خریداری کنید که به رشد حواس پنج‌گانه او کمک کند.

اگر می خواهید عشق و علاقه به علم و دانش را در پسر خود تقویت کنید ، بسیاری از بهترین اسباب بازی پسرانه دنیا جالب و علمی برای پسران وجود دارد که آنها را سرگرم خواهد کرد. برای بچه های کمی بزرگتر ( پسران 7 تا 9 ساله) ، می توانید کیت علوم کودکان را تهیه کنید مجله خبری اسباب بازی که شامل بیش از 60 آزمایش علمی سرگرم کننده است که آنها دوست دارند. بهترین اسباب بازی پسرانه دنیا | لگو ها بهترین انتخاب برای پسران در هر سن و سالی در دنیای بزرگ اسباب بازی است ، زیرا انواع مختلفی از لگو ها متناسب با رده های سنی مختلف ساخته شده است.

جدید ترین اسباب بازی ها