دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی خرید ربات اسباب بازی هوشمند-اسباب بازی

هر ربات با توجه به قابلیت‌هایی که دارد از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد بود. این در حالی است که مواد سازنده و فناوری به کار رفته در ربات نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد. بسیار بیشتر از اسباب بازی‌های ساده و قدیمی بچه‌ها را سرگرم مجله خبری اسباب بازی می‌کنند. امروزه ربات‌ها برای انسان بسیار مفید بوده و کاربردهای زیادی دارند. حتی ربات‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند کارهایی انجام دهند که انسان قادر به انجام آنها نیست. مثلا در حرارت بسیار بالا قرار بگیرند و هدف خاصی را دنبال کنند.

اسباب بازی بامبی ماشین لباسشویی درج

شاید تنوع گسترده ربات‌های اسباب بازی و مشخصه‌های بارزی که دارند، دلیل جذابیت هر چه بیشتر این نوع اسباب بازی‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان باشد. یکی از مواردی که در خرید اسباب بازی برای خانواده‌ها اهمیت دارد اینکه اسباب بازی خردیاری‌شده کودک را به خطر نیندازد و آسیبی به او نرساند. خوشبختانه ربات‌ها جزء این دسته از اسباب‌بازی‌ها هستند به همین دلیل با خیال آسوده می‌توان آنها را تهیه کرد و در اختیار کودک قرار داد و شاهد لذت بردن کودک از آن بدون هیچ نگرانی بود.

لوسی یک سگ چندکاره تعاملی است که به فرمان های صوتی شما واکنش نشان می دهد. موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله.

  • ربات‌هایی در اشکال مختلف مانند حیوانات و اکشن فیگورها با یا بدون کنترل که می توانید از این بخش خرید کنید.
  • ربات ها از هر نوعی که باشند در زمان کمی تبدیل به یک دوست خوب برای کودک شما خواهند شد.
  • با تبدیل کردن ربات به عضو افتخاری خانواده، بهترین شروع زندگی را به فرزندتان بدهید.
  • این محصول یک کوسه کنترلی اسباب بازی WHALC SHARK است که دارای باتری شارژی می باشد و درون آب براحتی حرکت می کند و کودک می تواند با آن بازی کند.
  • این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و…

چشم هایش قابلیت روشن شدن هم دارند و با چهار عدد باتری قلمی کار می کند. افکت های صوتی جالب و سرگرم کننده ای را می توان از این اسباب بازی رباتیک شاهد بود. فقط کافی است وارد ساست شده و محصول را انتخاب نمایید و مراحل خرید را انجام دهید. تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان برای کودکان بسیار آسان تر از بزرگسالان است. بنابراین تمام امتیازات، به اسباب‌بازی‌های آموزشی و ربات‌ اسباب بازی کودکان تعلق می‌گیرد که به آرامی و از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی کودکان اثر می گذارند.

اگر دوست دارید کودکتان از راه دور و بدون دست زدن به ربات، آنرا کنترل کند، از ربات اسباب بازی کنترلی استفاده کنید. این ربات‌ها دارای یک ریموت (کنترل) هستند که تعدادی دکمه دارد و هر دکمه عمل خاصی را روی ربات انجام می‌دهد. در میان اسباب بازی های رباتیک، ربات اسباب بازی حیوانات، جذابیت بسیار زیادی داشته و نظر کودکان را جلب می‌کند.

جنس : تماما فلزی – کیفیت عالی