دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت خرید نهال انگور تضمین قیمت بازار نشا فروش 20 اسفند | nahalfa

لیست قیمت خرید نهال انگور تضمین قیمت بازار نشا فروش 20 اسفند | nahalfa

این انگور در مقایسه با انواع دیگر پوست ضخیم تر و ساختار قوی تری دارد. طعم انگور کریسمون سیدلس بی دانه بسیار شیرین و مطبوع است و بیشتر برای تازه خوردن مناسب است. بهترین مقدار آبی که در مناطق سردسیر برای درختان انگور در نظر گرفتن روزانه نیم لیتر، در مناطق گرمسیری که هوا گرم‌تر است روزانه یک و نیم لیتر می‌باشد. این نژاد نهال انگور گونه متوسطی است و مقاومت خوبی در برابر سرما و خشکسالی دارد.

انگور لعل جزء بهترین انگورهای، قابل رشد در مناطق معتدل است. به همین خاطر، افراد زیادی تمایل به کاشت نهال درخت انگور لعل دارند. از پاییز تا بهار، این نهال انگور موسکات را باید بکارید تا بتوانید در اواسط ماه مرداد آنها را برداشت کنید. طعم آن بسیار شیرین و معطر است و به همین دلیل افراد زیادی آن را خریداری و مصرف می کنند.

مزایای خرید نهال انگور از نهالستان ارغوان نهال

البته امروزه با پیشرفت علم ارقامی تولید و اصلاح شده است که در مناطق سردسیر و نیمه گرمسیر نیز ارقام انگور به عمل می اید. حداکثر دمایی که برای انگور قابل تحمل می‌باشد 38 تا 40 درجه سانتی گراد می‌باشد. و دمای کمتر از -15 به درخت انگور خسارت جبران ناپذیری وارد می‌کند. انگور جز درختانی می‌باشد که در سال 5 الی 6 ماه طول دوره رشد دارد. و در طول این دوره میانگین دما باید 20 تا 24 درجه باشد. تغییر این درجه،کم و زیاد شدن این درجه بر عملکرد و میزان باردهی انگور تاثیر می‌گذارد.

اگر به دنبال شناختن محبوب‌ترین نهال انگور در کشور ایران هستید باید نهال انگور عسگری را به شما معرفی کنیم. نهال عسگری جزو نهال‌های پربار محسوب می‌شود که برای تولید کشمش و شیره انگور از آن استفاده می‌کنند، ولی به خاطر لوکس بودن این میوه معمولا در مهمانی‌ها و پذیرایی‌ها از انگور عسگری استفاده می‌کنند. انگور عسگری دانه درشت سفید و پوست خیلی نازکی دارد، به هنگام کاشت نهال عسگری به دو نکته دقت داشته باشید، حتماً به‌صورت سالانه به طور منظم هرس شود زهکشی خاک نهال عسگری بسیار مهم است. به طور معمول بهترین زمان برای کاشت نهال انگور در محوطه باغ اواخر زمستان یا اوایل فصل بهار قبل از اینکه جوانه دهی درختان شروع به شود، زمانی که درختان در خواب هستند انجام می‌شود. خاک‌های حاصل خیز کشور ایران و آب و هوای چهارفصلش باعث شده تا انواع مختلفی از گونه‌های نهال انگور قابل کاشتن در کشور باشد. این درخت مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما و گرما دارد و نیاز زیادی به آبیاری مکرر در حجم بالا ندارد.

  • انواع مربا، ژله، آب انگور، سرکه، مارمالاد و شراب از دانه های انگور بدست می آید.
  • این نهال، در مقایسه با دیگر انواع پوست ضخیم تری دارد و گوشت آن نیز سفت نهالستان نهال فا تر می باشد.
  • این هرس همه ساله باید به همین ترتیب (شاخه اصلی ۶ جوانه و شاخه‌های دیگر ۲ جوانه) تکرار شود تا شاخه اصلی به درازای مورد نظر برسد.
  • کیفیت محصول این انگورها بسیار مطلوب بوده و مناسب مصارف به صورت تازه می باشد.
حبه های این مدل انگور به صورت بلند، کشیده است و رنگ ان مشکی و بنفش است. به این علت که قیمت نهال پایین است و این نهال دارای مقاومت بسیار زیادی است، در بین باغداران و کشاورزان بسیار محبوب و پر طرفدار است. از دیگر مدل های انگور در مناطق گرمسیری می باشد که این نوع انگور از خوش طعم ترین انگور‌ها در بین کشاورزان و صاحبان باغ‌های انگورمی باشد. از ان جا که این نهال در هر هکتار سالانه می تواند بیش تر از حدود 18 تن محصول بدهد.

نهال انگور فلیم سیدلس