دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی ماشین تبدیل شونده به ربات جزیره اسباب بازی-اسباب بازی

ماتی لوس مجموعه ای تخصصی در حوزه واردات و فروش جزئی برترین های اسباب بازی، سیسمونی، کالاهای فکری آموزشی و کالاهای علمی اکتشافی سرگرمی و کمک آموزشی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد. با خرید ربات‌های اسباب بازی برای کودک خود می‌توانید معنی فناوری را به خود کودک بفهمانید و خلاقیت را در وجود او پرورش دهید. یک ربات اسباب بازی ممکن است انواع مختلف و قابلیت‌های متفاوتی داشته باشد اما معمولا همگی به صورت خودکار حرکت می‌کنند. اما در حالت کلی برای کودکان بالای ۳ سال طراحی و ساخته شده‌اند. در واقع طبق نظر کارشناسان پیشنهاد می‌شود کودکان زیر ۳ سال از اسباب بازی های ساده‌تری استفاده کنند.

  • شاید تنوع گسترده ربات‌های اسباب بازی و مشخصه‌های بارزی که دارند، دلیل جذابیت هر چه بیشتر این نوع اسباب بازی‌ها برای کودکان و حتی بزرگسالان باشد.
  • برخی از ربات ‌های اسباب بازی دستور پذیر بوده و بسته به نوع طراحی شان از طریق سنسورهای خاص، به صدا و حرکت واکنش نشان می‌دهند.
  • یک ربات اسباب بازی ممکن است انواع مختلف و قابلیت‌های متفاوتی داشته باشد اما معمولا همگی به صورت خودکار حرکت می‌کنند.
  • بعضی از ربات ها قابلیت کنترل از راه دور با ریموت را نیز دارند و قابل اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت نیز هستند.
  • از دیگر اسباب ازی های رباتیک در فروشگاه کی کی تویز ربات اسباب بازی هوشمند با پرتاب تیر است.
از دیگر اسباب ازی های رباتیک در فروشگاه کی کی تویز ربات اسباب بازی هوشمند با پرتاب تیر است. این اسباب بازی دارای باتری است که از طریق پورت USB شارژ می شود. اجرای موسیقی، راه رفتن، روشن شدن چشم ها و حرکات نمایشی از قابلیت های نمایشی این اسباب بازی است.

با هدف معرفی ، ارائه و پخش انواع اسباب بازی های داخلی و خارجی در زمستان سال ۱۳۹۸ تاسیس گردید. ربات هوشمند دارای انواع مختلفی شامل ربات های کنترلی، کیت آموزشی برای ساخت ربات هوشمند و..هستند. به طور نمونه می توان به انواع ربات های هوشمند سخنگو،ربات قصه گو، ربات موزیکال، قلک یا گاوصندوق هوشمند اسباب بازی اشاره کرد. این محصول یک ربات دایناسور کنترلی با کنترل از راه دور می باشد که می تواند راه برود و موزیک بزند و برقصد. این محصول یک ربات دایناسور کنترلی بزرگ با کنترل از راه دور می باشد که می تواند راه برود و موزیک بزند و برقصد تیر پرتاب کند و از دهان خود آتش بیرون دهد.

جغد رباتیک و سخنگوی اولیز

در قسمت سر این دایناسور سنسورهایی نصب شده است که با لمس عکس العمل نشان می دهد. برای آگاهی از قیمت و جزئیات بیشتر این محصول به وبسایت کی کی تویز مراجعه نمایید. این محصول ربات میمون هوشمند بلوتوثی مجله خبری اسباب بازی INTELLIGENCE ORANGUTAN به همراه باتری قابل شارژ می باشد و دهان آن هنگام خواندن آواز باز و بسته می شود. عروسک‌های رباتیکی که مثل حیوون خونگی دوست‌داشتی ان و بچه‌ها از بازی باهاشون سیر نمی‌شن.

لوسی یک سگ چندکاره تعاملی است که به فرمان های صوتی شما واکنش نشان می دهد. موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

کالسکه موزیکال سیندرلا