دسته‌ها
اخبار

بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه جدید+معرفی اسباب بازی جدید-اسباب بازی

خرید لگو و پازل هم سرگرم کننده است و هم از بازی های فکری است که ذهن کودک را درگیر کرده و باعث افزایش قوه تخیل و مهارت فکری در او می شود. اگر کودک شما کنجکاو و باهوش و اهل بازی های فکری و مطالعه کردن است، حتما انتخاب اسباب بازی های فکری از بهترین اسباب بازی پسرانه خواهد بود. یازی های فکری هوش او را به چالش می کشد و برایش هدیه ای بسیار مناسب است. فرزند شما پس از سه‌ سالگی می‌تواند خود را در جایگاه‌های متفاوتی تصور کند.

تفنگ اسباب بازی RPG

بر خلاف بعضی نظرات به خصوص در شیوه‌های تربیت سنتی، تماشای کارتون نه تنها برای کودک ضرری ندارد بلکه می‌تواند به نفع او باشد- ا… شن بازی و خاک بازی یکی از بازی‌های متداول در میان همه نسل‌ها بوده است و محبوبیت بسیار زیادی هم میان بچه‌ها دارد. این محصول یک بسته 3 عددی تیر یدک برای دارت مغناطیسی و یا اهن ربایی می باشد که از جنس با کیفیت و خوب ساخته شده است . این محصول یک تفنگ تیر اسفنجی اسپایدرمن سیاه SpiderMan به همراه ماسک و تیر اسفنجی بی خطر می باشد. اسباب بازی بازلایتر و وودی موزیکال Toy story 4 که دارای نور و موزیک می باشند. یک مجموعه 4 عددی از ماکت فلزی ماشین های شخصیت آونجرز می باشد که دارای کیفیت خوبی می باشد.

یک جفت دمپایی و شانه و برس دارد و چشم‌های آن باز و بسته می‌شود؛ به همین دلیل بسیار شبیه به یک نوزاد واقعی است. کودکان با استفاده از این اسباب بازی، علاوه بر سرگرم‌شدن، با نحوه تعویض لباس‌ها و مراقبت از خواهر و برادر کوچکتر از خود نیز آشنا می‌شوند؛ همچنین نسبت به بخشی از نقش‌ها و مسئولیت‌های خود در آینده شناخت پیدا می‌کنند. خرید اسباب بازی‌های ورزشی مجله خبری اسباب بازی برای کودکان، علاوه بر سرگرم نمودن آن‌ها، به سلامت جسمی آن‌ها هم کمک می‌کند و شادی و هیجان را نیز برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. کودکان بیش‌تر از آنکه حرف‌شنو باشند تقلید می‌کنند و تجربه‌هایشان را تکرار می‌کنند. استفاده از اسباب بازی‌های مربوط به آشپزخانه، علاوه بر اینکه دختران را سرگرم می‌کند؛ قوه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری را در آن‌ها تقویت می‌کند.

بازی فکری فندقچه مدل خرس‌ها و تخس‌ها

این دوره زمانی برای بازی با اسباب بازی های آموزشی است، که به کودک کمک می کنند، یادگیری و توانایی صحبت کردن را تقویت کنند و راه رفتن آن ها را سرعت بخشند. نکته ی قابل توجه اینجاست که ممکن است، همه بچه ها هنگام رسیدن به یک سالگی، به رشد مشترکی نرسیده باشند. اسباب بازی های کودکانه بر نقاط خاصی تمرکز دارند، که کودکان در این سن به آن نیاز پیدا می کنند.

بلکه هر کودک در هر فصلی از سن خود علاقه مندی های مختلفی دارد که باید نیاز کودک در آن سن را بدانید تا بتوانید از اسباب بازی دخترانه خاص همان سن خریداری نمایید. اسباب بازی های خاص دختران در دسته های بسیار وسیع و تقریبا برای تمام گروه های سنی تولید می شود و می توان در این مجموعه انواع مختلف اسباب بازی را در همه رنج ار جهت قیمت خرید مشاهده نمود. در انتخاب و خرید اسباب بازی برای کودکان پسر یا دختر باید بسیار دقت نمود. انتخاب اسباب بازی متناسب با سن، بدان جهت مهم است که کودکان بخصوص دختران بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و برای مدتی با آن سرگرم شوند. در نتیجه خرید این نوع اسباب بازی برای دختران خالی از لطف نمی باشد . شاید در گذشته به لحاظ شرایط فرهنگی و اقتصادی، توجه زیادی به لزوم خرید اسباب بازی متنوع و آثار بلند مدت آن نمی شد.

خرید اسباب بازی برای دختران نظیر ست لوازم آشپزخانه، موجب می‌شود که آن‌ها با انواع غذاها و ظروف مورد نیاز برای پخت آن‌ها آشنا شوند. این امر موجب می‌شود که آن‌ها در آینده تغذیه سالم‌تری را انتخاب کنند. خاله‌بازی، دوچرخه‌سواری و اسکوتر از بازی های محبوب دختران بزرگ‌تر از 8 سال است. این سنین را می‌توان طلایی‌ترین دوران برای آشنایی با توانایی‌ها و مهارت‌های بزرگ‌سالان و آماده شدن برای فعالیت‌های آینده است.

  • از ابزار و لوازمی که با دقت بسیار زیاد باید در انتخاب نوع و حتی رنگ آن دقت بسیار نمود، اسباب بازی دخترانه می باشد.
  • به دنبال بازی هایی مثل بازی منچ و مار و پله تخته چوبی مدل حیوانات باشید، درست است که منچ و مار و پله بازی های قدیمی هستند اما این مدل بروز است و مهره ها و طرح جذابی دارد.
  • عروسک وارم بی بی که از پلاستیک نرم و مرغوب و عاری از مواد سمی ساخته شده است؛ برای دختران خردسال بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است.
  • اگر شما نسبت به امنیت بازی های جنگی نگران هستید، به جای ممنوع کردن آن یک فروشگاه مطمئن پیدا کنید.