دسته‌ها
اخبار

بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار اسکیپ مستر در ادامه ژانرهایی که به شدت مورد توجه اسکیپ بازها روبرو شده اند را معرفی خواهد آل اسکیپ کرد. اسکیپ روم ها قوانین مختلفی دارند که بسیاری از آن ها در ظاهر ساده هستند اما رعایت کردن آن ها کاری دشوار است و باید همیشه حواستان در طول بازی جمع باشد. مهم ترین قانون اتاق فرار، عدم آسیب رسانی به اکتورها، وسایل و تجهیزات اسکیپ روم می باشد. گیم مسترهای اتاق فرار های معمایی همیشه استرس تجهیزات مجموعه را دارند مثلاً در اسکیپ رومی قفل هایی هست که باز کردن آن ها روش های پیچیده ای دارد و اگر اشتباه کنید ممکن است قفل خراب شود. در اتاق فرار های اسلشری که با اکتورها روبرو می شوید، اگر به اکتوری آسیب وارد کنید نه تنها باید خسارت بدهید بلکه دیگر آن اکتور امکان بازی در سانس های بعدی اسکیپ روم را نخواهد داشت. از طرفی، همیشه در اتاق های فرار سعی کنید به وسایل و تجهیزات آسیب وارد نکنید تا افرادی که در سانس های بعد از شما قرار است بازی کنند، با مشکلی مواجه نشوند.

  • هیچ اسکیپ رومی به صورت یک نفره نیست و همیشه تیم ها باید بین 4 تا 12 نفر بسته به نوع اتاق فرار باشند.
  • سناریوی این بازی به گونه ای طراحی شده است که در ابتدای بازی شما خودتان را تنها در اتاق تاریک و ناآشنایی می بینید و نمی دانید که چرا در این محیط قرار گرفته اید.
  • در این ژانر از بازی‌های اتاق فرار شما در غالب یک کارگاه وارد بازی می‌شوید و باید معما مطرح شده را با کمک سرنخ‌های پنهان حل کنید و سر از اصرار این بازی درآورید.
  • انجام این بازی‌ها به استفاده از هوش، تفکر و تأمل بیشتری نیاز دارد.
  • شما در مجله اتاق فرار می‌توانید لیست بهترین اتاق فرارهای غیر ترسناک و معمایی را مشاهده و به صورت آنلاین آن‌ها را رزرو نمایید.
  • توماس به مرور در دل این جامعه ی کوچک پیشرفت میکند و با کمک آنها تلاش میکند از مارپیچ عبور کند.
در اتاق فرار غیر ترسناک و معمایی، تیم بازیکنان باید با همکاری و تعامل با یکدیگر و با استفاده از توانایی‌ها و مهارت‌های هر فرد، تلاش کنند تا به حل معما و خارج شدن از اتاق برسند. به عنوان یکی دیگر از بازی های اتاق فرار برای موبایل اندروید و ios می توان به Escape If You Can 5 اشاره کرد. در این بازی شما نقش فردی را دارید که در تعقیب توسط پلیس می باشد و لاستیک های ماشین تان با میخ های وسط جاده سوراخ میشود. شما در منطقه ای خالی از سکنه قرار دارید و مدرسه متروکه ای در نزدیکی شما به چشم میخورد و وارد آن میشوید. با شروع بازی داستان های متعددی در این مدرسه رخ می دهند که برای رهایی از آنها باید معماهای مختلفی را حل کنید. برای اینکه بتوانید دقایقی را در خانه ای متروکه با ارواح سرگردان سپری کنید، بازی اتاق فرار Haunted Manor 2 که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد.

۲. اتاق فرار خانه اشباح

بهترین بازی های اتاق فرار escaperoom برای موبایل تاج اسکیپ روم | allescape

محبوبیت اتاق فرار در سراسر جهان باعث شد سه سال بعد یعنی در سال 2015، بالای 60 اسکیپ روم در سراسر جهان ساخته شود و با توجه به اطلاعاتی که در سال 2019 یعنی 4 سال بعد منتشر شد، تعداد اتاق فرار ها در جهان به بیش از 50هزار رسیده بود. برای تفریح در اتاق فرار ترسناک لازم نیست استاد حل پازل های مختلف باشید، اتاق فرار برای همه افراد طراحی شده و برای راحت تر شدن خیالتون هم میتونید قبل از انتخاب اتاق فرار سطح دشواریش رو بررسی کنید. اتاق فرارها براساس مهارت بازیکن ها از ساده تا دشوار طبقه بندی شدند و شما هر چقدر بیشتر تجربه کسب کنید میتونید سطح های بالاتر رو برای بازی و فرار انتخاب کنید. درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد. در این بازی نیز مانند دیگر اتاق فرارها باید کار گروهی انجام دهید؛ البته این کار گروهی باید از طریق اعضای بدن شما صورت بگیرد؛ پس هماهنگی بین اعضای بدن شما و از آن مهم‌تر هوش شما است که باعث نجات شما خواهد شد. اتاق فرار کینه با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است.

که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. اتاق فرار میراث پارس با تم معمایی، تاریخی، ماجراجویانه، ۷۰ درصد سختی دارد. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند. اگر اعضای گروه پس از کشف هر نشانه، به دیگر افراد اطلاع دهند و با یکدیگر در ارتباط باشند موفقیت آن؜ها نزدیک است. برخی ژانرهای اتاق فرار دارای محدودیت سنی هستند که باید رعایت شوند. عنصر زمان در این نوع از اتاق فرار نقش بسیار مهمی ایجاد می‌کند.

اسکیپ روم (شعبه بلوار دریا)

که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند. در اتاق فرار های معمایی شرکت کنندگان معمولاً در داخل اتاق یا اتاق هایی هستند و باید با حل معماها و رسیدن به سرنخ ها، ماموریت را با موفقیت به پایان برسانند یا بتوانند با به دست آوردن کلید اتاق از آنجا خارج شوند. با این حال، 10 ژانر اتاق فرار هست که بین مردم بیشتر طرفدار دارند و میخواهیم در ادامه نگاهی به آن ها بیاندازیم. مجموعه اتاق ‌فرارهای اسکیپ‌می با هم‌فکری و همکاری جمعی از فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. یکی از اولین اتاق فرارهای ایران نیز متعلق به این مجموعه است؛ اتاقی به نام فرار از زندان که در تاریخ دوم خرداد ۱۳۹۷ تاسیس شد. مجموعه اتاق فرار اسکیپ می در حال حاضر سه شعبه در مجتمع تجاری کورش، مجتمع مارینا مال چالوس و شهرک توریستی نمک‌آبرود با هفت بازی متفاوت و جذاب دارد.

مجموعه اسکیپ رومیست