دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان در سال ۲۰۲۲ قیمت لپ تاپ گیمینگ | behtarin-laptop

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل Asus VivoBook Pro OLED حافظه داخلی یک ترابایتی SSD دارد که سرعت قابل قبولی را ارائه می‌دهد و از ۱۶ گیگابایت رم نیز بهره می‌برد. شما به لطف بالا بودن مقدار رم می‌توانید چندین کار را به صورت هم‌زمان انجام دهید. قیمت خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان ایسر AN515 در دیجی کالا حدود 33 میلیون و 500 هزار تومان است.

  • این دستگاه با مشخصات سخت‌افزاری گوناگونی وجود دارد، اما مدل هزار دلاری آن متشکل از یک پردازنده شش هسته‌ای Ryzen 5 ، حافظه رم ۸ گیگ DDR4 و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی است.
  • به هر حال برخی از این دستگاه‌ها قابلیت پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی را دارند و شما می‌توانید تعدادی از بازی‌های AAA جدید را روی آن‌ها با نرخ فریم مناسب تجربه کنید.
  • با این حال ۱۶۵ هرتز برای کارهای معمول و دیگر بسیار خوب بوده و تجربه روانی را در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • همینطور اینکه با توجه به وزن کمتر آن شما می‌توانید لپتاپ خود را جابجا کرده و با خود به محل کار ببرید.

البته که باید بگوییم عملکرد باتری این محصول هم خیلی قوی نیست و این لپ‌تاپ ویژگی خاص دیگری هم ندارد. با این حال اگر می‌خواهید یک لپ‌تاپ مخصوص بازی ارزان قیمت در اختیار داشته باشید که از نظر عملکرد عالی عمل می‌کند، Acer Nitro 5‌ بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان شما خواهد بود. در راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ، بازه قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان اهمیت بسیار زیادی دارد. لپتاپ‌های موجود در این بازه قیمتی قدرت خوبی داشته و از طرفی قیمت مناسبی هم دارند. قطعاً اگر شما با یک لپتاپ ۱۰۰ میلیون مقایسه کنید، این دسته از لپتاپ‌ها قدرت کمتری دارند. بحث اینجاست که در بازه قیمتی خود این دستگاه‌ها توانایی زیادی داشته و از پس اجرای اکثر کارها بر می‌آیند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان در سال ۲۰۲۲ قیمت لپ تاپ گیمینگ | behtarin-laptop

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت را دارید، این لپ تاپ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. برای نوشتن مقاله «بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت » این کارها انجام شده است. قیمت خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت لنوو Gaming 3 در دیجی کالا حدود 24 میلیون و 200 هزار تومان است. این سری از لپ تاپ ها به دلیل ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری منحصر به فرد قیمت بالاتری بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون دارند. به طوری که در برخی موارد قیمت لپ تاپ گیمینگ پنج برابر یک لپ تاپ اداری است.

لپ تاپ ThinkBook 15 لنوو – Core i3-1115G4 UHD 12GB 512GB

همینطور اینکه در زمینه عملکرد این پردازنده از پس اجرای تمامی برنامه‌ها بر می‌آید. سرعت این رم‌ها نسبت به DDR5 کمتر بوده ولی در حال حاضر برنامه‌ای وجود ندارد که تفاوت مشهودی بین این دو نشان دهد. با این حال پردازنده رایزن ۷ بسیار بهینه بوده و از این رو شما با عمر باتری نسبتاً خوبی روبرو هستید. طراحی ROG Strix G15 G513RM-B نیز مانند استریکس‌های دیگر خاص و پر از چراغ مختلف است! صفحه نمایش Legion 5 Pro-DE مانند دو مورد قبلی در لیست ۲K است. همانطور که توضیح دادیم این صفحه نمایش مناسب‌ترین مورد در لپتاپ‌ها بوده و به همین دلیل چشمان شما از این صفحه نمایش لذت خواهد برد.

قیمت و خرید لپ تاپ گیمینگ (امروز ) gaming laptop – نوژینو