دسته‌ها
اخبار

خرید اسباب بازی زیر دو سال + بهترین قیمت 100% گارانتی پیکوتویز ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

همه كودكان فارغ از رنگ پوست و مو يا تعلق به نژاد و قوم خاص در هر كجاي دنيا كه باشند بازي مي كنند فعاليت بازي در واقع تلاش كودك براي كنار آمدن با محيط است كه از اين طريق او خود را مي يابد و دنيا را درك مي كند. عروسک پولیشی کوآلا با صورتی بامزه کودکان را ساعت ها غرق در دنیای بازی میکند و اجازه میدهد تا داستان های جذاب برای خودشان بسازند و با خلاقیت خود تغییراتی در آن ایجاد کنند. این عروسک مجله خبری اسباب بازی پولیشی کاملا نرم و منعطف و از جنس نانو بوده و مناسب رده سنی بالای 1 ساله. توپ پارچه ای کودک 4 عددی با طرح کیتی دارای وجه هایی با تصاویر مختلف کیتی است. این توپ های پارچه ای کمک به آموزش رنگ، اشیا و وسیله نقلیه مختلف و تقویت حس لامسه کودک میکند.اسباب بازی توپ پارچه ای برای رده سنی بالای 6 ماه طراحی شده است. اسباب بازی موزیکال طرح کنترل تلویزیون برای استفاده کودکان بالای 18 ماه مناسب است.

آموزش رفتار صحیح به کودک

کودکان نوپا عاشق جدا کردن، جمع کردن، بیرون کشیدن، قرار دادن، اضافه کردن و جمع شدن هستند. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که انتهای باز داشته باشند به این معنا که کودک شما می‌تواند با آنها بازی‌های مختلفی انجام دهد. این اسباب بازی‌های سیسمونی از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند، رنگ غیر‌شیمیایی دارند و تمام استانداردهای ایمنی در آنها رعایت شده است. در طراحی اسباب بازی‌ها باید دقت فراوانی صورت بگیرد تا هم برای کودک سرگرم کننده باشد و هم به او آسیب نرساند. اسباب بازی نباید قطعات تیز داشته باشد و اگر قطعات ریزی دارد نباید از آن جدا شود مثلا پیچ‌ها که ساخت استفاده شده‌اند. مستحکم باشد و در برابر ضربه و پرتاب شدن از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

  • کودکان از طریق بازی کردن ، آموزش شمارش اعداد ، آموزش رنگها ، شکل و سایز‌ها را نیز می‌آموزند.
  • به نوبت بازی کردن و استفاده از وسایل مشترک در کودکان زیر ۳ سال دشوار است به همین دلیل باید مرحله به مرحله فرزندتان را آماده کنید.
  • الگوی خوبی برای فرزندتان باشید زیرا تقویت مهارت‌های اجتماعی کودک با نگاه کردن به رفتار شما شکل می‌گیرد.
  • می‎توانید برای کودک، اسباب‌بازی هنری یا اسباب‌بازی‌هایی بخرید که امکان ساخت و ساز در آنها باشد، مثل انواع ساختمان‌سازی، ساعت‌هایی که باید سرهم شوند و …
  • این واکر موزیکال به حالت میز بازی هم در میاد و کودک رو ساعت ها سرگرم بازی میکنه.
اسباب بازی هایی که به وسیله ی کارخانه ها تولید شده اند و شما آنها را خریداری می کنید خوب است ولی ضروری نمی باشند. به خاطر داشته باشید در هنگام بازی کردن با کودک، همواره فقط چند اسباب بازی محدود را در اختیار او قرار دهید و محیط بازی او را بیش از حد شلوغ نکنید. بهتر است والدین، تعدادی از اسباب بازی ها را خارج از دسترس کودک نگه دارند و هر زمان که او لوازم قبلی را به طور کامل کشف کرد، برای ایجاد احساس طراوت و تازگی، اسباب بازی مناسب و جدیدی را در اختیار او قرار دهند.

طراحی بازی با امکان مشاهده کودک

در سن ۳ سالگی کودکان شروع به بازی کردن با یکدیگر می‌کنند، از یکدیگر الگو می‌گیرند و به نوبت بازی می‌کنند. اکثر کودکان می‌توانند از پدر و مادر خود جدا شوند و با سایرین بازی کنند. تنها چیزی که برای کودکان بهتر از گوش دادن به موسیقی می باشد ساخت موسیقی به وسیله ی خود کودک است. اگر ابزار آلات واقعی موسیقی نمی تواند یک گزینه برای کودک باشد، مجموعه ای از الات موسیقی ضربی به صورت اسباب بازی وجود دارند مانند زیلوفون و فلوت، که بیشتر کودکان می توانند آن ها را بنوازند. انها همچنین می توانند با دیگر کودکان با این اسباب بازی ها بازی کنند و یک گروه موسیقی تشکیل بدهند. کودک می توانند همانند پیکاسو ساعت ها صرف کند تا یک شاهکار خلق کند.

پاپت عروسکی مرد عنکبوتی با طراحی زیبا و جذاب، مناسب برای بازی و تقویت داستان سرایی کودک می باشد.این عروسک نمایشی مناسب بای گروه سنی 2 سال به بالا می باشد. مکعب چیدنی علاوه بر اینکه یک اسباب بازی جذاب برای کودک شما خواهد بود،وسیله ای مناسب برای آموزش رنگ ، حیوان، ابعاد، حجم و… نیز می باشد.این محصول 10 مکعب از جنس مقوای فشرده با اندازه مختلف برای کودکان 12 ماه به بالا مناسب است. اسباب بازی میله و مهره چوبی با هدف تقویت عضلات و ماهیچه‌های دست‌ها و انگشتان ظریف کودکان طراحی شده است.

مکان‌های مشابه نزدیک پخش اسباب بازی دنیای کودکان