دسته‌ها
اخبار

خرید عروسک دخترانه خرید انواع عروسک دخترانه + گارانتی 100% ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

یعنی اگر زمانی مشاهده کردید که کودکتان به اسباب بازی علاقه داره که از نظر جنسیت برای شما منطقی نیست زیاد تعجب نکنید و نگران نشید. ممکنه پدر و مادر تعجب کنند و حتی نگران بشن که نکنه فرزندمون مشکلی داره. ولی روانشناسان معتقدند این رفتارها طبیعی هست و نگران کننده نیست و حتی بهتره زیاد مقاومت نکنید.

بنابراین دلایل و فواید زیادی وجود دارد که اجازه دهید پسرها هم مانند دختران با عروسک، بازی کنند. عروسک ها اسباب بازی های مقرون به صرفه ای هستند.به عنوان مثال، قیمت عروسک نوزاد دختر برای همگان مناسب و قابل تهیه است. در ابتدای بازی کودکان به آن ها اجازه دهید هرگونه مایل هستند با عروسک‌ها بازی کنند زیرا این برای آن ها یک اکتشاف اجتماعی محسوب می شود. بازی کردن با عروسک به ویژه در سنین پایین باعث رشد مهارت های اجتماعی کودک می شود.کودکان همواره مراقب عروسک هایشان هستند و از این جهت مسئولیت و مهربانی را در بازی یاد می گیرند.

  • یک رنگین کمان از عروسک های بسیار زیبا و خیره کننده Rainbow High جمع آوری کنید.
  • اگر از خرید خانه عروسک برای فرزند خود مطمئن نیستید، پس به خواندن ادامه دهید تا بدانید خانه‌های عروسکی برای کودکان چگونه برای رشد آنها مفید هستند.
  • بازی به خصوص با عروسک، علاوه بر موارد ذکر شده قبل می‌تونه در رشد شخصیت کودک تاثیرهای بسزای دیگری نیز داشته باشه.
  • ما با آموزش مراقبت از بچه های کوچکتر به فرزندان پسرمان این تفکر غلط را رد می کنیم.

کودک در بازی با عروسک ها با قوه ی تخیل خود محیط‌ امنی را در اطراف خود تصور می کند که در آن می تواند آزادانه آزمون و خطا کند و شکست و پیروزی را تجربه کند. خرید عروسک برای دختربچه‌ها گرچه کار آسانی به نظر می‌رسد ولی باید نکات مهمی را در آن رعایت کرد تا یک عروسک بتواند شریک لحظه‌های به یادماندنی زندگی او باشد. و انواععروسک دخترونه بزرگ و کوچک را در پیکوتویز با بهترین قیمت میتوانید پیدا کنید.

عروسک دخترانه کوکی لوس دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. همیشه روز خوبی برای خوردن یک چیز شیرین است.با کمک بلیر از مجموعه KookyLoos مدل mystery menu میلک شیک خوشمزه درست کنید و کلی تفریح کنید. ‌برای خرید یک عروسک دخترانه باکیفیت و مورد پسند باید به جنس ،طرح ،برند ،رنگ های به کار رفته و ظرافت در طراحی و … توجه کنید زیرا دختربچه ها با عروسک‌های خود رابطه عاطفی زیادی برقرار میکنند.

دوره‌ای که دست کودک‌تان را می‌گرفتید و همراه با او تمام بازارهای شهر را زیر پا می‌گذاشتید، شاید هنوز وجود داشته باشد، اما تعداد آن انگشت شمار شده است. چرا که دغدغه‌های کاری و زندگی فرصت این کار را از ما گرفته است. با این حال هنوز هم می‌توانید برای خوشحال کردن فرشته کوچولو‌یتان بدون اینکه ساعت‌ها وقت‌تان را در فروشگاه‌های اسباب بازی بگذارنید، بهترین و باکیفیت‌ترین مجله خبری اسباب بازی را برای او تهیه کرده و خوشحالش کنید.

اسب‌های پونی از پر طرفدارترین اسباب بازی‌های دخترانه می‌باشد که عروسک پولیشی آنها برای کودکان جذابت خاصی دارند. نرم و لطیف بودن این عروسک دخترانه، باعث علاقه هرچه بیشتر کودک و بزرگسال به این نوع عروسک شده است. عروسک‌ها معمولا یکی از بهترین و جذاب‌ترین اسباب بازی‌های کودکان محسوب می‌گردند. انواع مختلفی از عروسک‌ در بازار وجود دارند که به خاطر ماهیت، اندازه، نوع و جنس عروسک، بازه قیمتی متفاوتی دارند. قیمت عروسک دخترانه از کوچکترین نوع عروسک آغاز شده و تا بزرگترین نوع آن ادامه دارد. با این وجود، شما عزیزان می‌توانید، در فروشگاه اینترنتی هایپر باکس، عروسک‌های موردعلاقه دخترتان را با قیمت مناسب و ارزان تهیه کنید.

کودک در حین بازی عروسکش را بغل می‌کنه، به گردش می‌بره، به او غذا می‌ده، این اعمال فرصت تمرین و تکرار حرکات فیزیکی را برای کودک فراهم میکنه و بالطبع او را در به کارگیری اعضایش صاحب تجربه می‌کنه. با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید… حتی شما میتوانید چهره دلخواه خود را سفارش دهید تا در قالب یک عروسک روسی برای شما طراحی و تولید شود.

عروسک نمایشی

امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند. این فرصت‌های بازی بسیار مهم تر از بازی با پازل یا فلش کارت‌های آموزشی اعداد و حروف هستند. به یاد داشته باشید زمانی که کودک شما در حال یادگیری زندگی است، یادگیری نباید رسمی باشد. ساخت سناریو های تخیلی حین بازی و داستان های خیالی ، به خلاق شدن ذهن کودک کمک می کند و باعث رشد خلاقیت کودکان در همان سن پایین می شود که بسیار با اهمیت است.

عروسک مدل پسرانه

به‌عنوان‌مثال مجموعه‌های اکشن فیگور گزینه بسیار مناسبی برای پسربچه‌ها هستند. بااین‌حال عروسک دخترانه ایرانی و خارجی در بازار تنوع بسیار بیشتری داشته و مدل‌های متنوع‌تری را در برمی‌گیرد. عروسک های lol surprise آماده هنر نمایی روی صحنه هستند اما به یه مشکلی برخوردند موزیک اونها ریمیکس شده. حاضرید کمکشون کنید؟ عروسک های لول سوپرایز از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. این خلق ایده و ارتباط با عروسک به افزایش روابط اجتماعی و پرورش نواوری و خلاقیت او کمک شایانی می‌کند. از دیگر فواید عروسک بازی می توان به افزایش حس مسئولیت پذیری و تفکر حل مسئله در موقعیت های مختلف اشاره کرد.

ویژگی‌‎هایی همچون حس مهربانی، مسئولیت‌پذیری، نگه‌داری و مراقبت و … تمام دختربچه‌ها عاشق عروسک هستند و مایل اند همانند یک دوست همیشه در کنارشان باشند. حس درونی دختران نسبت به عروسک موجب ایجاد علاقه به آنها می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با دنیای بزرگی از عروسک آشنا کنیم که درست مانند یک راهنما برای بهترین انتخاب به شما کمک می‌کند. در خرید عروسک به عنوان هدیه برای دخترها به سن و روحیات و علایق آن ها توجه کنید.