دسته‌ها
اخبار

خرید ماشین کنترلی پرفروش ترین ها شارژی، لامبورگینی و .. ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا-اسباب بازی

گرچه مناسب بودن قیمت ماشین کنترلی نیز اهمیت دارد، اما فواید بسیاری که از بازی با ماشین کنترلی نصیب بچه ها می شود که ارزش این هزینه را دارد. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره. ماشین کنترلی آب و خاک با قدرتی که داره میتونه در آب، خاک، برف حرکت کنه و یک ماشین جذاب برای کودکان بالای 4 سال و حتی نوجوانان می باشد.

ماشین بازی زرین تویز مدل The Trash Truck F3

فروشگاه دنیای اسباب بازی مفتخر است که اسباب بازی های با کیفیت و تولیدات برند های معتبر را عرضه می کند. به همین جهت می توانید با خیال آسوده از بین ماشین های کنترلی موجود در این فروشگاه، انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. صد البته کیفیت، پارامتر تعیین کننده ی مهمی برای قیمت ماشین کنترلی است. ماشین اسباب بازی برای سنین و افراد مختلف ساخته می‌شوند که کودکان مخاطبان اصلی این اسباب بازی پسرانه می‌باشند. کیفیت بدنه و باتری به مرور زمان آسیب نخواهد دید و اسباب بازی مناسب دختران و پسران بالای 3 سال طراحی شده است. البته تا سنین بالاتر و حتی بزرگسالان از بازی و سرگرم شدن با آن لذت خواهند برد.

ماشين سرعتی دسته خلبانی مای تویز مدل 1604 برای سنین 14 سال به بالا مناسب است. در هایپر باکس با نمونه‌های مختلفی از ماشین‌های کنترلی روبرو هستید که از روی نمونه‌های بزرگ آن در دنیای واقعی ساخته شده است. ماشین‌های کنترلی کوچک فضای کمی دارند و کنترل آن‌ها معمولا برای بچه‌ها راحت‌تر است. جزئیات جالبی که در طراحی ماشین‌های کنترلی به کار رفته است، در همان نگاه اول می‌تواند فرزندتان را مجذوب آن کند.

آیا شما هم از رفتن به دنیای هیجان انگیز و لذت بخش مسابقات رانندگی لذت می برید؟ امروزه اسباب بازی های مسابقه ای در بین کودکان بسیار پر طرفدار شده است. این اسباب بازی ها سبب می شود تا با دوستانتان در مقیاس کوچک تر در فضای مسابقه و هیجان قرار بگیرید. امروزه اسباب‌بازی‌های تعاملی بسیاری پدید آمدند که سودمند و آموزش دهنده هستند. چه کسی نمی‌خواهد سریع براند؟ هیچ چیزی مانند سرعت و چرخش و مانور ماشین کنترلی نمی‌تواند ضربان قلب را افزایش دهد!

ماشین های کنترلی باگی

این کار به خصوص به نوجوون ها احساس ارزش و اعتماد به نفس می ده که در خرید شریکشون کنین. برای خرید ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی مجله خبری اسباب بازی لازم است آن را متناسب با اندازه و وزن کودک انتخاب کرد. درواقع سایز و وزن کودک است که اندازه ماشین یا موتور را تعیین می‌کند.

در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده ماشین‌های اسباب بازی به تولید این ماشین‌ها تمایل بیشتری دارند زیرا نظر هر دو گروه ماشین بازی‌ها را به خود جلب خواهد کرد. ماشین کنترلی جزو اسباب بازی‌های پسرانه و محبوب کودکان علاقه‌مند به اتومبیل است. پسرها در کودکی از هیجانات بیشتری برخوردار هستند و این موضوع منجر به انتخاب یک اسباب بازی مهیج خواهد شد. بازی با ماشین کنترلی پسرانه برای کودکان فوایدی دارد که یکی از مهمترین آنها تقویت مهارت بین دو دست و هماهنگ شدن دست ها با چشم و بالا رفتن سرعت عمل کودک می شود.

  • البته تا سنین بالاتر و حتی بزرگسالان از بازی و سرگرم شدن با آن لذت خواهند برد.
  • پس در نتیجه مواردی مثل مصرف بهینه، قیمت، زمان بازی ، استهلاک از جمله معیارهای اصلی برای انتخاب ماشین‌های کنترلی خوب می باشد.
  • عادت استفاده از کنترل به کودک، زمان‌بندی بهتر، واکنش بهتر و همچنین کنترل بهتری را می آموزد.
  • در حالی که بزرگسالان ممکن است از قرار دادن اتومبیل خود در پارکینگ یا شرکت در بازی های ساختار یافته یا رقابت معمولی راضی باشند، بچه ها تمایل دارند از تخیل خود استفاده کنند و تنظیمات و سناریوهای ساختگی ایجاد کنند.
  • ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی و ماشین های سنگین دیگری نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند.
  • ماشین کنترلی اسباب بازی است که هم مخاطب کودک دارد و هم مخاطب بزرگسال.