دسته‌ها
اخبار

قالب مکعبی بتن پلاستیکی دو تکه مدل 03 230 فروشگاه اینترنتی ای‌تی‌پی‌مارکت

تعبيه پشت‌بندها و تقويت‌كننده‌هاي طولي و عرضي به منظور افزايش پايداري و استقامت قالب و داربست ضروري است. هنگامی كه هوا بين سطح بتن و قالب محبوس می شود، حفره های كوچک در سطح تماس در بتن به وجود می آيد. متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. جنس رویه این قالب از پلاستیک و داخل آن از فلز ساخته شده است. یکی دیگر از معایب مهم قالب‌های پلاستیکی، عدم امکان استفاده‌ی طولانی مدت و چندباره از آن‌هاست. بر خلاف قالب‌های فلزی، قالب‌های پلاستیکی دوام کم‌تری دارند و معمولاً فقط برای یک پروژه قابلیت استفاده دارند.

قالب پلاستیکی بتن و بررسی مزایا و معایب آن

وزن سبک در مجموع باعث بالا بردن سرعت راندمان کار ساختمانی می شود و کارگران تعداد بیشتری از این قالب ها را می توانند با وسایل نقلیه جابجا کنند و در نتیجه هزینه حمل و نقل قالب ها نیز بسیار کاهش پیدا می کند. قالب پلاستیکی بتن | قالب تخت پلاستیکی | بهترین جایگزین قالب فلزی و پلی وود قالب پلیمری جایگزین مناسبی برای قالب فلزی و پلی وود می باشد. قالب پلاستیکی بتن از نظر اندازه بسیار مشابه قالب فلزی است. قالب پلیمری ( پلاستیکی) قابلیت ترکیب با محصولات تولیدی این شرکت دیدن نمایید. حال اگر بخواهیم قالب فلزی را اجاره کنیم برای پروژه های به این بزرگی مقرون به صرفه نخواهد بود .

در ضمن به علت سبکی پانل ها، می توان برای جدا کردن قالب ستون ها به راحتی اهرم دو طرف را فقط باز کرد و همه قالب ستون را به دوقسمت تقسیم کرد و به آسانی انتقال داد زیرا وزن هر قسمت ان بیش از 80 کیلوگرم نیست. قالبهای پلیمری از موادی مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن و یا ای بی اس تولید می شوند که بسته به متریال استفاده در تولید خاص و مقاومت های گوناگونی دارند همچنین در تولید این قالب ها از مواد پلیمری بازیافتی نیز استفاده می شود. قالب پلاستیکی پلیمری بتن از مواد پلیمری مقاوم در برابر ضربه فشار سایش و گرما ساخته می شوند. قالب های پلاستیکی بتن دارای قیمت پایین می باشند و برای پروژه های کوچک مناسب می باشند در حالی که قالب فلزی بتن دارای قیمت بالاتری می باشند و مناسب برای استفاده در پروژه های بزرگ و عظیم می باشند . قالب های پلاستیکی بتن در اندازه های مختلف و طرح های جالبی تولید می شوند . بنابرین می توان این قالب ها را به راحتی در هر جایی از پروژه که نیاز به بتن ریزی دارد با کنارهم قرار دادن به راحتی حمل کرد .

تمام قالب های پلاستیکی به روش تزریق تولید می شوند و دارای اندازه های منظم و یکنواخت هستند و مقدار پلیمر استفاده شده در ساخت این قالب ها نیز بسیار دقیق و مهندسی شده است. این قالب ها قابلیت بازیافت دارند به این معنی که در صورت شکستگی یا خورد شدن می توان تکه های شکسته قالب را مجددا بازیافت کرد. طبق بررسی های میدانی شرکت های فعال در این حوزه با 30 درصد قیمت قالب پلاستیکی نو بتن اقدام به خرید قالب های شکسته و خرد شده می کنند. قالب های پلاستیکی دارای وزن بسیار کمی هستند برای نمونه یک متر مربع قالب پلاستیکی بتن تقریبا 15 کیلوگرم است و بزرگ ترین قالب پلاستیکی بتن وزنی در حدود 11 کیلوگرم دارد. این اوزان را با وزن قالب های فلزی بتن مقایسه کنید که هر متر مربع این قالب ها تقریبا 40 کیلوگرم وزن دارد و بزرگترین قالب فلزی بتنی وزنی در حدود 200 کیلوگرم دارد. هرچه این قالب ها سبک تر باشند انتقال و جابجایی آن ها بسیار راحت تر است و در ضمن خطرات کمتری برای کارگران دارند.

البته لازم به ذکر است که در قالب های پلاستیکی بتن نیز این امکان وجود دارد ، اما به دلیل استحکام بالایی که قالب های فلزی دارند انتخاب بهتری به شمار می روند . تنها پولاد – بزرگترین مرکز خرید و فروش قالب های فلزی و چوبی ، قالب بتن ، جک سقفی ، داربست های مدولار، ماشین آلات ساختمانی و تجهیزات قالب نو ودست دوم درایران. خرید و فروش قالب فلزی بتن – قالب فلزی بتون – … های چک ، سفته و غیره رهایی یابید. قالب پلاستیکی بتن وزن کمی دارد و به دلیل اهمیت استفاده از سازه‌های سبک در ساخت‌و‌ساز، این قالب محبوبیت زیادی دارد. قالب پلاستیکی بتن ریزی عایق است و از نفوذ سرما به سازه‌های بتنی و یخ‌زدگی بتن‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین برای استفاده در مناطق سردسیر و شرایط آب و هوایی سرد و خشک انتخاب مناسبی است و از طرف دیگر چون این قالب‌ها رویه پلاستیکی دارند؛ مانع انتقال گرمای شدید هم می‌شوند و در نتیجه از تبخیر آب سطحی و خشک شدن بتن جلوگیری می‌کند.

فروش بلوک پلاستیکی جایگزین یونولیت سقفی – نیازمندی های ساختمان

قالب مکعبی بتن پلاستیکی دو تکه مدل 03 230 فروشگاه اینترنتی ای‌تی‌پی‌مارکت پس برای مناطق گرمسیر و شرایط آب و هوایی گرم و خشک هم انتخاب مناسبی است و اتفاقا در این مناطق استفاده از قالب بتن پلیمری آرکا رایج است. اغلب اهرم ها دارای رنگ قرمز هستند و بیشتر قالب های پلاستیکی دارای رنگ سیاه می باشند. این به این دلیل است که ناظر و مجری عملیات بتن ریزی به راحتی بتواند تشخیص دهد که تمام قالب ها به بهترین شکل ممکن به هم چفت و بست شده اند یا خیر.

از این دال در ساخت انواع سازه با کاربردهای متفاوت و ساخت عرشه انواع پل و کف سازی ها استفاده می شود و اجزای تشکیل دهنده آن میلگرد و بتن قالب گستر سپنتا هستند. کلیه قیمت اقلام مندرج در سایت به شرط کالیبره بوده و قابلیت صدور گواهی کالیبراسیون عادی را دارند. در صورت نیاز به گواهی کالیبراسیون مراجع خاص مانند ISO یا ASTM و … در صورت لزوم به این استانداردها می توانید با کارشناسان فروش آزمان در ارتباط باشید.

  • قالب های پلاستیکی بتن سطح بسیار صاف و صیقلی دارند و از این جهت برای اجرای بتن اکسپوز بسیار مناسب هستند.
  • بنابرین می توان این قالب ها را به راحتی در هر جایی از پروژه که نیاز به بتن ریزی دارد با کنارهم قرار دادن به راحتی حمل کرد .
  • قالب دو تکه طبیعتا راحت تر هستید ولی در قالب یک تکه هم نمونه طبق ضرایط گفته شده خارج می شود.
  • جهت خرید انواع قالب های فلزی و پلاستیکی بتن می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید و یا بصورت حضوری از محصولات تولیدی این شرکت دیدن نمایید.
  • قالب های بتن ریزی پلاستیکی که دارای انواع گوناگونی می باشند که از محبوب ترین و پر کاربرد ترین آن ها در عرصه ساخت و ساز می توان به قالب پلاستیکی دیوار، قالب پلاستیکی ستون بتنی و قالب پلاستیکی سقف اشاره کرد.
قالب ها بايد طوري طراحي و ساخته شوند كه به آساني و با سرعت، قابل نصب و باز كردن باشند، تا از اتلاف وقت و پول جلوگيري شود. سطوح قالب بايد بطور يكنواخت و كامل روغنكاری شود، البته نه آنقدر كه از سطوح قالب چكه كند. در هنگام قالب برداری، جدا شدن قالب از سطح بتن به سختی انجام می پذيرد و امكان صدمه خوردن سطح بتن وجود دارد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تنها پولاد می باشد. عدم جذب سرما و گرما که باعث جلوگیری از یخ زدگی بتن در سرما و داغ شدن قالب در گرما می شود. کلیه حقوق وب سایت Copyright © 1401 برای مجتمع البرز قالب محفوظ می باشد.

های چک ، سفته و غیره رهایی یابید.