دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی هوشمند شیائومی شیائومی ایران می پرشیا-اسباب بازی

با خرید یک ربات اسباب بازی کنترلی تبدیل شونده به کودک خود یک اسباب بازی جذاب و کاربردی هدیه دهید. خرید چنین محصولاتی برای کودکان می‌تواند مزایا و کاربردهای بسیاری داشته باشد. شما به عنوان والدین وظیفه دارید آنچه را خریداری کنید که علاوه بر سرگرمی و گذران اوقات فراغت به رشد ذهنی و تقویت هوش کودک نیز کمک کند و ربات اسباب بازی دقیقا آن چیزی است که تمام این ویژگی‌ها را داراست. ربات اسباب بازی دایناسور جزو این دسته هستند و معمولا برای کودکان زیر 10 سال طراحی می‌شوند. اسباب بازی‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد در مقایسه با آنچه در گذشته وجود داشت بسیار حرفه‌ای و تخصصی‌تر است و به مراتب مزایای بیشتری را برای ذهن و روان کودکان به همراه دارد.

  • سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ می تواند کودکان را سرگرم و شاد کند.
  • آخرین به روزرسانی اپ را دانلود کنید و به ربات دستور دهید تا به اشیای آبی نزدیک نشود و یا تنها در کنار دیوار سفید حرکت کند.
  • محصولات خود را با نازلترین قیمت در عمده فروشی و تک فروشی اسباب بازی ارائه می نماید.
  • مثلا در مواردی مثل سانی آفتاب پرست کوچولوی رباتیک نسبت به صدای کودکان عکس‌العمل نشون می‌دن و یا در بعضی موارد می‌شه از اون‌ها سوال پرسید و جواب‌های ربات رو شنید.
  • حال اگر این اسباب بازی از دوام و ماندگاری کافی برخوردار نباشد خیلی زود خراب می‌شود و بدون استفاده در گوشه‌ای می‌افتد.

ربات اسباب بازی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کودکان باهوش باشد. کودک باهوش با تماشای ربات و بازی با آن به فکر فرو می‌رود و نوعی هیجان جدید را تجربه می‌کند. شما می توانید برای خرید ربات کنترلی یا ربات هوشمند با توجه به سن و جنسیت و ویژگی های کودک خود، بهترین ربات اسباب بازی را انتخاب کنید. اسباب بازی ربات کنترلی NWELL 5088 با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد. اسباب بازی اژدها رباتیک بزرگ بهترین هدیه برای کودکان بالای 4 سال است.

اسباب بازی عقرب کنترلی که دارای صدا و قابلیت تولید دود را نیز دارد. کارایی این ربات‌ها و یا بعضی از کارهای این اسباب‌بازی‌های رباتیک مبتنی بر عمل و عکس ‌العمله. مثلا در مواردی مثل سانی آفتاب پرست کوچولوی رباتیک مجله خبری اسباب بازی نسبت به صدای کودکان عکس‌العمل نشون می‌دن و یا در بعضی موارد می‌شه از اون‌ها سوال پرسید و جواب‌های ربات رو شنید. زمان آن فرا رسیده است که از فناوری و تکنولوژی های روز، برای یادگیری بهتر فرزندانمان استفاده کنیم.

بازی با ربات اسباب بازی هوشمند چه مزیتی دارد

خرید لگو و خرید انواع اسباب بازی های فکری در این فروشگاه اسباب بازی برقرار است. چشم هایش قابلیت روشن شدن هم دارند و با چهار عدد باتری قلمی کار می کند. افکت های صوتی جالب و سرگرم کننده ای را می توان از این اسباب بازی رباتیک شاهد بود.

این اسباب بازی رباتیک دارای چراغ LED، سنسور نوری، 4 عدد باتری، ماژیک و راهنما می باشد. کتاب موزیکال انگلیسی دارای 22 صفحه سرگم کننده و آموزشی است و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 3 سال تبدیل کرده است. در این دسته برای هر سن و سالی اسباب بازی مهیجی وجود دارد و حتی برای نوجوانان و بزرگسالان که به اسباب بازی‌های رباتیک علاقه‌مند هستند. با کمی جستجو و مشاهده عکس ربات اسباب بازی در این دسته‌بندی احتمالا اسباب بازی هیجان انگیز خود را خواهید یافت.

اسباب بازی بی خطر و ماندگار

اگر دوست دارید کودکتان از راه دور و بدون دست زدن به ربات، آنرا کنترل کند، از ربات اسباب بازی کنترلی استفاده کنید. این ربات‌ها دارای یک ریموت (کنترل) هستند که تعدادی دکمه دارد و هر دکمه عمل خاصی را روی ربات انجام می‌دهد. در میان اسباب بازی های رباتیک، ربات اسباب بازی حیوانات، جذابیت بسیار زیادی داشته و نظر کودکان را جلب می‌کند. حیواناتی مانند سگ ، اژدها و دایناسور بسیار به دنیای اهلی و یا تخیلی کودکان نزدیک هستند. حتی برخی حشرات رباتیک به دنیای تخیلی و هیجان انگیز بچه‌ها وارد شده و سر آنها را گرم می‌کند.

انواع ربات های اسباب بازی

سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ می تواند کودکان را سرگرم و شاد کند. ربات اسباب بازییک فناوری است که فرصتی برای یادگیری یک مهارت متفاوت مانند خلاقیت در سراسر جهان ایجاد می کند. برای اینکه یاد دهی اثر بخش باشد نیاز به ذهن و فکری تازه است به همین دلیل اسبا بازی ها جنبه آموزشی بیشتری برای کودکان دارند، و به آنها یاد می‌دهند که خلاق باشند و متمرکز بمانند.