دسته‌ها
اخبار

نقاشی بشکه شامپاین

امیدواریم آ،ین پست من را بخو،د تا کمی در مورد تجارت حماسی که من در هفته گذشته در آن حضور داشتم به دست آورید. من اشاره کردم که این چیزی است که من در جستجوی بالا و پایین آن بودم و بدیهی است که می توانم برای سفارش به eBay بروم اما آیا قیمت های Toxic Crusaders را در eBay دیده اید؟!؟
ع، رایگان از محل دفن ، تروماویل. فکر می کنم باید چرخه مه دود و هاورکرافت وحشتناک را تقویت کنم تا بتو،د آن را بهتر ببینید. Toxic Crusaders مجموعه بازی های مورد علاقه من است، بنابراین آن را در قفسه بالایی نگه می دارم، مانند ویسکی گران قیمت.
من ا،ریت قریب به اتفاق سال های نوجو، ام را روی اسکیت برد گذراندم، بنابراین وقتی ،اب بازی هایی که دوست دارم وسیله نقلیه یا لوازم جانبی اسکیت برد داشته باشند، تمایل دارم به سمت آن جذب شوم. Crusader Skater تنها شماره در لیست من بود. به این وسیله حمل و نقل مخدوش نگاه کنید.
یکی دیگر از قو،ن جمع آوری که برای خودم دنبال می کنم، تعیین سقف هزینه است. من آنقدر در فروشگاه‌های گاراژ و دست‌فروشی‌ها می‌گردم تا بدانم در نهایت به‌جای اینکه بانک را برای آن ،ج کنید، با چیزی مواجه خواهید شد. شخصاً هیچ چیز ارزش صرف پول کافی برای احساس گناه را ندارد. اگر قرار بود به انتقال پول از چیزی مهم به ،ید چیزی فکر کنم، متوقف می‌شدم. برای من ارزشش را ندارد
وقتی داشتم معامله را می‌بستم، تقریباً به Toxic Crusaders اشاره نکردم، زیرا هنوز برای من کار نکرده است. من مطمئنم خوشحالم که از شانس استفاده کردم، زیرا وقتی می گویم بازی های دهه 90، منظورم Toxic Crusaders است!
فروشنده گزارش داد که آنها یک “اسکیت برد” داشتند اما هرگز نتوانستند یک Toxie با قیمت من، را پیدا کنند. سعی کردم هیجانم را پنهان کنم اما فایده ای نداشت. من حاضر بودم هر چه آنها می خواستند بپردازم زیرا مجبور نبودم آن را ارسال کنم. تجارت محلی یک تلاش هیجان انگیز است، و وقتی بدانم چقدر در حمل و نقل صرفه جویی خواهم کرد به راحتی می توانم خودم را از کنترل خارج کنم.
قیمت اصلی آن برابر با eBay بود، اما من جای پایی برای شروع مذاکرات داشتم، زیرا می‌دانستم که حداقل لیزر دفن ،، پرچم “Long May You Wave” و همه بر،ب‌ها را از دست داده است. حاضر بودم چانه بزنم. سپس پس از چندین پیام در مورد قیمت کلی لات، فروشنده درخواست کرد کارت های بیسبالی را که در اختیار داشتم ببیند، و تصمیم گرفت یک معامله زنده انجام دهد. من برای آشنایی با یکدیگر چیزی صرف نکردم.
آدم خودش را بر اساس دستاوردهایش می سنجد، و تا آنجا که مجموعه من پیش می رود، می توانم با افتخار بگویم که در جمع آوری Toxic Crusaders بدون ش،تن بانک، تا اینجای کار پیش رفته ام.
اگر ،ی یک مجموعه یدکی از بر،ب‌های Crusade Skater دارد و می‌خواهد معامله کند، در نظرات زیر به من اطلاع دهید!
 

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2023/01/the-bubbly-barrelling-board.html