دسته‌ها
اخبار

خرید جدیدترین عروسک های دخترانه بانی نیک-اسباب بازی

همانطور که قبلا گفتیم این فروشندگان هستند که محصولات را دسته بندی می کنند ولی کودکان مانند آن ها فکر نمی کنند. سن و جنسیت دو معیار اصلی برای انتخاب خانه عروسکی مناسب برای کودک شماست. از سه سالگی تا 12 سال به بالا خانه‌های عروسکی برای دختران و پسران در هر سنی وجود دارد.

از عروسک دختر و عروسک آدم گرفته تا عروسک افسانه‌ای یونیکورن در چیچیلاس قابل خریداری هستند. شما میتوانید با توجه به سلایق کودک خود مجله خبری اسباب بازی بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است با انجام مراحل ثبت سفارش، عروسک خود را تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

  • این عروسک‌ دخترانه کلکسیونی از جنس پلاستیک سفت و سخت ساخته شده‌اند و بین سال‌های 1940 تا 1950 بسیار محبوب شدند.
  • عروسک kookyloos با لوازمشون منتظرن که به خونه ی کوچولوهاتون بیان و دوست و همبازی خوبی برای زمان خاله بازی باشن.
  • آن ها مهم‌ترین ابزار برای بروز احساسات و محبت در کودکان هستند.
  • استفاده از کاموا در بافت این عروسک‌ها، باعث شده که دوام بسیار خوبی داشته باشند و شستشوی آن‌ها آسان باشد.
  • برای مشاهده اطلاعات تماس این فروشگاه، باید در کالابین ثبت نام کنید.

همچنین، او با بازی در خانه عروسک‌ها در مورد اندازه‌ها، رنگ‌ها، اشکال و موارد دیگر بیشتر می‌آموزد. به غیر از این مهارت‌های فکری، عاطفی و اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که این اسباب بازی فوق‌العاده می‌تواند به کودک شما بیاموزد. یک خانه عروسکی، نسخه مینیاتوری یک خانه واقعی و اجزای سازنده آن دارای لوازم جانبی در اندازه‌ها و اشکال مختلف هستند. کودک شما می‌تواند یک خانواده عروسکی ایجاد کند و نقش و پویایی خانواده اعضای مختلف را درک کند.

آن ها توسط برقراری ارتباط با عروسک ها مهارت های خود را تقویت می کند. همچنین این بازی ها باعث گسترش دامنه لغات و تقویت املای کودک نیز می شود. به دنبال یادگیری مهارت های اجتماعی و توسعه روابط کودک در حین بازی، کودکان با مسئولیت ها و پذیرش آن ها به خوبی آشنا می شوند. برای مثال کودکانی که خواهر یا برادر کوچکتر دارند، در حین بازی با نحوه مراقبت آشنا می شوند و مسئولیت آن ها را می پذیرند.

تاثیر درمانی عروسک دخترانه بر کودک

یادگیری این مهارت می تواند به کودکان کمک کند تا مراقبت از حیوانات خانگی خود را بیاموزند، یا خواهر و برادر بزرگتر به راحتی درک کنند که چگونه از خواهر و برادر کوچکتر خود مراقبت کنند. یک رنگین کمان از عروسک های بسیار زیبا و خیره کننده Rainbow High جمع آوری کنید. عروسک های رینبو های دوستان صمیمی مدرسه ای هستند که با یکدیگر زندگی می کنند و هیچ گاه جدا نمیشوند.مناسب گروه سنی 6 سال به بالا.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…