دسته‌ها
اخبار

جهش یافته نینجا

Teenage Mutant Ninja Mallrats… آنها فرصت را از دست دادند تا Jubilee را به بخشی از خط Toy Biz Ninja Mutants تبدیل کنند!

بله، من می دانم که این Ninja Mutants نیست، بیشتر شبیه یک سری بازی محبوب تر است، Ninja Force است، و قطعاً این نام توسط یک شرکت بازی سازی رقیب استفاده نشده است…

سال گذشته تقریباً در همین زمان، شخصی را دیدم که یک کارت Ninja Psylocke را در بازار می فروخت. من گیر کرده بودم و می ترسیدم و تصمیم گرفتم از آن صرف نظر کنم حتی اگر ارزان و عالی بود. مجموعه Toy Biz من بسیار کوچک است و من قصد نداشتم آن را گسترش دهم.

من همچنین راه خوبی برای نمایش اعداد MOC پیدا نکرده ام، آنها معمولاً در پشت کمد گم می شوند یا در یک جعبه می نشینند. من اخیراً از تعدادی تخته گیره باقی مانده برای ساختن دیوار گیره ای برای چیزهای پر شده استفاده کردم، به نظر می رسد یک فروشگاه ،اب بازی کوچک متعلق به دهه 90 باشد. می دانستم که Psylocke آنجا عالی به نظر می رسد، بنابراین به بازار رفتم، زیرا مجسمه تمام سال آنجا بود.

او رفته! حتما یکی دیگه ،یده چیز مهمی نیست، قرار نبود…

از آن زمان، من با بسیاری از بازی‌های اولیه Marvel Legends روبرو شدم و چند بار ML را به یک مرد محلی فروختم، بنابراین با او تماس گرفتم. کمی گپ زدیم و معامله ای پیش آمد، و شما مرا می شناسید، من تجارت را خیلی ترجیح می دهم. معلوم شد که او Ninja Psylocke را ،یده و دو فیگور G،st Rider داشته است! من مدت زیادی است که سعی می کنم به این فیگورهای G،st Rider دسترسی داشته باشم اما آنها هرگز در منطقه من ظاهر نمی شوند.

توافق حاصل شد، ما بسیار خوشحالیم و اکنون من Psylocke گم شده را برای دیوارم دارم! این شخصیت فوق‌العاده است، او یکی از شخصیت‌های محبوب مردان ای، و دو فهرست اصلی مردان ای، من، ولورین، استورم، بیشاپ و سایکوک است. من هیچ دلیل خاصی ندارم، من در 10 سالگی لیست را از طریق کارت های قدیمی مارول و آنچه در تلویزیون دیدم تهیه کردم. اینها همچنین برخی از بامزه ترین شخصیت ها هستند، بنابراین ریاضیات اضافه می شود.

مانند بسیاری از بچه های دهه 80، من عاشق همه چیزهایی هستم که مربوط به نینجا هستند. در ابتدا قصد داشتم در این وبلاگ در مورد نینجاها بنویسم اما به طور تصادفی به این موضوع برخورد کردم نینجا قدیمی من حدود یک ماه را صرف غواصی در آرشیو کردم و اکنون امیدوارم شما هم همین کار را انجام دهید

نینجا بودن Psylocke منطقی است، به خصوص با شنل کالاهای نرم. بقیه اعداد در این سری فرعی زیاد نیستند. من می دانم که ولورین در ژاپن سابقه دارد، اما او در اینجا آنقدر گسترده و تنومند است که احتمالا سومو بهتر عمل می کرد.

من فروش متقابل را از یکی دیگر از مجموعه‌های Toy Biz درج کرده‌ام تا نشان دهم چگونه آنها را تبلیغ کنم و برای پست آینده مرا اذیت کنم!

جالب است بد،د که Toy Biz در افزودن شخصیت‌های زن به خط ،اب‌بازی‌های «پسر» خود کاملاً ثابت بوده است، و من نمی‌توانم خط ،اب‌بازی دیگری را که به طور خاص برای پسران در دهه 1990 طراحی شده باشد و دارای شخصیت‌های زن زیادی باشد، فکر کنم. من می دانم که ممکن است کنار آمدن با این موضوع سخت باشد، اما در دهه 80 و 90، پسرها به ،وان دختر بازی نمی ،د، زیرا والدین ما نمی خواستند ما این کار را انجام دهیم. مجبور بودم او دعوا می کند برای دریافت آوریل اونیل، من هرگز She-Ra را دریافت نکردم زیرا موهای ریشه دار معادل یک عروسک است، و اگر می دانستم خط Jem و Holograms وجود دارد، من هم آن را می خواستم! دنیای بدون شخصیت های زن واقعا کار نمی کند و من خوشحالم که والدین اکنون می توانند آن را ببینند و به “آبی و صورتی” فکر نکنند.

یک فیلم رویایی دهه 80 وجود دارد که می‌توانست فقط مردان را به نمایش بگذارد، فیلم The Thing اثر جان کارپنتر، که به وضوح هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی اگر فیلم در گیشه اینقدر بد عمل نمی‌کرد. با این حال، این ابزارهای سفارشی سازی را متوقف نکرده است، و من به شدت پیشنهاد می کنم آنها را پیگیری کنید بازی ،ب و کار در یوتیوب، آنها کار شگفت انگیزی انجام می دهند و شما را وادار می کنند آرزو کنید که آرزو واقعی باشد. اوه، من فقط اینجا را لینک می کنم، زندگی برای ما خیلی آسان شده است، اینطور نیست؟

نظر شما در مورد ،اب بازی های Toy Biz Marvel چیست؟ من اخیراً خیلی دوست دارم در مورد آنها صحبت کنم، بنابراین امیدوارم که آنها را دوست داشته باشید.

من همچنین به زودی یک دوره ویژه G،st Rider را برگزار خواهم کرد! اغلب مرور کنید، هرگز نمی د،د چه زم، اتفاق جدیدی در Nostalgic Ba،t رخ خواهد داد.

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/01/ninja-mutants.html