دسته‌ها
اخبار

خاطرات فروشگاه ویدیو جلد. 2

یکی از بهترین خاطرات من از نسل فروشگاه های ویدیویی، هنر و بر،ب های نوارهای VHS بود. نوارها به طور کلی یک راه عالی برای مصرف رسانه هستند، این تخته‌های سیاه حجمی دارند که دی‌وی‌دی‌ها یا استیل‌بوک‌ها نمی‌توانند آن‌ها را ضبط کنند، و حتی باعث نمی‌شوند من شروع به پخش جری، کنم…

بچه‌هایم اغلب از من می‌خواهند که با آنها پروژه‌های هنری انجام دهم و فقط تهیه مواد برای ایده‌هایشان کافی نیست. فکر کردم ساختن یک نوار VHS مینی جالب باشد. این در مقیاس خاصی یا بر اساس نوار خاصی ساخته نشده بود، فقط چیزی که احساس می‌کردم می‌توانم به طور مؤثر درست کنم و در دستم احساس خنکی می‌کردم.

سوپر فو، من را وارد کنید. یک قطعه مستطیلی از Super Sculpey کافی نیست، من مجبور شدم تمام خطوط را حک کنم، سوراخ های پیچ را بگیرم، نوار را روی قرقره ها حک کنم و غیره. بچه‌ها مدت‌ها بود که مجسمه‌هایشان را تمام کرده بودند، در حالی که من مشغول ادای احترام به ،ی بودم. بقایای آنالوگ

من فکر می‌کنم این یک نمایش بسیار وفادار است، اگر به نوعی بداخلاق باشد، که تقریباً در Videodrome نفس می‌کشد. بدیهی است که ما باید با سبزه می رفتیم، زیرا من و برادرم ساعت های زیادی را در مغازه وحشت در محل محل خود گذراندیم. یک قفسه بلند و استوانه ای شکل بود که می چرخید. جلدها مجدداً روی کارت پستال چاپ شده و در آستین‌های وینیل شفاف ،بانده شدند. وقتی بالا،ه انتخاب خود را برای آ، هفته انجام دادید، این ژتون پ،تیکی را با بر،ب ژانر خود روی آن و شماره نوارتان روی آن نوشته شده بود، خارج کردید. این یک سیستم شگفت انگیز بود که فکر نمی کنم در هیچ جای دیگری ندیده باشم. آن را به پیشخوان ببرید و کارمند را تماشا کنید که آن را از دیوار صدف شفاف پر از روبان‌های مشکی زیبا بیرون می‌آورد. آنها برای اجاره آ، هفته 99 سنت دریافت می کنند، اما اگر خوب باشد، ممکن است 2.99 سنت برای نگه داشتن آن به مدت 7 روز بپردازید. (من هنوز 99 سنتم را برای Redneck Zombies می خواهم)

حالا امشب شب خاصی است، ماه کامل است! همانطور که می تو،د توسط دیگری من بگویید پست امروز.

توصیه می‌کنم از فیلم Charles Band Full Moon پاک کنید، یا اگر باید پخش کنید، من از Werewolf By Night لذت بردم.

من به ،وان یکی از لون چنی در فیلم The WOF MAN تماشا می کنم! پاپ کورن خود را بردارید، چراغ ها را خاموش کنید و سعی کنید گرگ ها را جلوی در نگه دارید!

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/01/video-store-memories-vol-2.html