دسته‌ها
اخبار

خوب باش، عقب. خاطرات فروشگاه ویدیو جلد. 1

جمعه شب تازه جک فراست را اجاره کردم، بعد از 20 دقیقه بازی با کاور عدسی در S،dee Video، یک جولت کولا و یک بسته چیپس Salt n Vinegar گرفتم، دوستان شما هر لحظه می آیند.

این اوج نوجو، برای بسیاری از ما بود و من هنوز آن را ، نکرده ام.

من بیش از 20 سال است که جولت کولا در دسترس ندارم، اما هنوز هم سعی می کنم تا آنجا که می توانم فیلم های VHS را تماشا کنم و جمعه ها را برای ساده ترین چیزهایی که می توانم پیدا کنم رزرو می کنم. یک روز فکر دیوانه‌واری به ذهنم رسید که یک میز کناری درست کنم که روی آن کنترل از راه دور و تنقلات بگذارم، اما آن را از روبان درست کنم! خب، در ابتدا قرار بود تماماً ترمیناتور باشد. نوارهای روز قیامت چون هر بار که بیرون می روم یکی را پیدا می کنم. دومی که این را خواستم و از دوستانم خواستم که چشمانشان را برای 36 نوار T2 نگه دارند، چاه خشک شد. من فقط 3 تا در 6 ماه پیدا کردم.

به نظر می رسد نوار T2 به هر حال بسیار خسته کننده به نظر می رسد، با پوستر نمایش داده شده به سختی می تو،د نیمی از زمان را بخو،د. این فیلم در همه جا بازی زیادی داشت.

سال گذشته، با تبلیغی برخورد کردم که در آن فردی ناامیدانه تلاش می کرد تا از شر 5 کیسه مواد غذایی پر از نوارهای ضبط شده خانگی به صورت رایگان خلاص شود. البته من شانسی برای آنها گرفتم، امیدوار بودم که آنها پر از تبلیغات شگفت انگیز و مانند آن باشند، اما فقط تعداد کمی از آنها چیز امیدوار کننده ای داشتند. بیایید بگوییم که از ،باندن این فیلم های اصلی خسته کننده در جعبه احساس بدی نداشتم.

من از چند تخته پروژه ضایعاتی که داشتم استفاده کردم، یک قاب با لبه درست کردم تا همه چیز را حفظ کنم و تصمیم گرفتم طرحی را نقاشی کنم که برای همه ما بچه های فروشگاه ویدیو آشنا بود.

البته، قرار نبود فقط به هیچ بر،ب قدیمی ای که در گوگل سرچ کردم راضی باشم، مجبور شدم از یکی از مجموعه خود استفاده کنم، و چه چیزی بهتر و شخصی تر از استیکر روی نسخه Monster Squad که وقتی گرفتم. اولین بار در سال 2004 به طور جدی شروع به جمع آوری نوار کردیم. ما متوجه شدیم که من و دوستانم یک فروشگاه ویدیویی سابق بودیم که موجودی قدیمی خود را در یک گاراژ فروش می فروختیم، و ما مجبور شدیم نتایج را به سه روش ت،یم کنیم. من بین این و Phantasm II انتخاب داشتم و هرگز به عقب نگاه نکردم!

حتماً هر جمعه برای خاطرات بیشتر از فروشگاه ویدیویی بازگردید، خوب باشید و به عقب برگردید!

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/01/be-kind-rewind-video-store-memories-vol.html