دسته‌ها
اخبار

شب نگهبانان، قسمت اول

چقدر برای X-Men 97 هیجان زده هستید؟ دیدن ،اب‌بازی‌های تصادفی در بسته‌بندی‌های جدید اما قدیمی و عالی ظاهر می‌شوند. افسانه های مارول، مقیاس جی آی جو، و فیگورهای بزرگ 12 اینچی وجود دارد.
من احساس می کنم 3/4 از بچه ها در یک جعبه بزرگ بزرگ هستند و استورم فقط با هواپیمای جدید می آید؟
من در واقع یک قدم از آن عقب نشینی می کنم، من همیشه از وسایل نقلیه و مجموعه های بازی که بدون فیگور می آیند شکایت دارم، بنابراین من آن را دوست دارم. باید اجباری باشد که آنها با شخصیتی مانند Origins Castle Grayskull همراه باشند.

چیزی که من ندیدم و نمی دانستم وجود دارد همین نگهبان بود!
من یک بسته از یک دوست قدیمی از طریق نامه دریافت کردم، در واقع دو بسته و وقتی آنها را باز کردم تا دقیقاً این کارتون Sentinel را ببینم، بسیار هیجان زده شدم! بچه های من هم همینطور بودند که می خواستند هر چه سریعتر آن را باز کنند و من فکر نمی کردم از بسته بندی ع، بگیرم. با این حال جعبه عالی بود، من به شما اطمینان می دهم.
چند روز پس از رویارویی Super Hero Squad، توانستم مخفیانه وارد شوم و چند ع، مقایسه ای بگیرم.

بلافاصله به یاد Toy Biz Galactus افتادم. من در واقع فکر می کردم که گالاکتوس در اینجا مزیت اندازه دارد، اما آنها به دلیل کلاه بنفش غول پیکر تقریباً یک قد هستند.

معیار واقعی آزمایش بر روی شخصیت های Wolverine در گذشته و حال خواهد بود. فکر می کنم در قانون اساسی کانادا، ولورین باید شخصیت مورد علاقه ما مردان ای، باشد.

قبلاً گفتم که من 3 3/4 فیگور را دوست ندارم، اما بچه های من آنها را دوست دارند و من ماه ها این لوگان را دارم. من از سریال اصلی ،میشن برای مقیاس استفاده کردم و از نظر فنی در برخی صحنه ها این مرد کار می کند، زیرا به نظر می رسد مقیاس در نوسان است.

بعد، Toy Biz Wolverine، که می توانم بگویم اندازه من، است، از هر یک از چهره های مدرن نزدیک تر است. مثل این است که آنها این را برای آنها ساخته اند.

من تمام تلاشم را کردم که این صحنه را از روی حافظه بازسازی کنم، آنقدرها هم دور نیست!

حالا در مورد اینکه چه چیز دیگری داخل جعبه بود، فکر می‌کنم تا اینجای ع،‌ها می‌تو،د حدس بزنید، اما دوستم مقداری از موج افسانه‌های مارول X-Men 97 برای من فرستاد! من اصلا ML جمع آوری نمی کنم، آنها را باز نکرده ام، زیرا جایی برای آنها ندارم، فضای قفسه/دیوار تمام شده است، اما در حال حاضر آنها به طور تصادفی قرار می گیرند زیرا من آنها را بسیار دوست دارم. تفاوت قد در مقایسه با سایر عوامل شکل قابل توجه است. من اهل تبدیل به بازی‌های مدرن نیستم، و هنوز هم یک دوره گرد قدیمی، یک دستفروش گاراژ برای طلاهای قدیمی هستم، اما می‌توانم جذابیت را ببینم. مخصوصاً وقتی به این شکل انجام می شود! رنگ ها و طرح ها به نظر می رسد که مستقیماً از یک CRT قدیمی بیرون پریده اند.

من می گویم که Legends اصلاً به Sentinel نمی خورد. خیلی بزرگ است، اما یک Haslab Sentinel وجود دارد که مرد ML محلی من آن را دارد، بنابراین مطمئن هستم که می توانم از او بپرسم که آنها با هم چه شکلی هستند. او یک آیتم دیگر در انتظار من است که من آماده تجارت باشم، بنابراین خواهیم دید که آیا می توانم این کار را برای یک ع، انجام دهم یا خیر.

Titan Hero Sentinel یک 10/10 است، از بین همه چیزهایی که در X-Men 97 دیدم، این چیزی است که بیشترین نوستالژی را به ارمغان آورد، و این چیزی است که در مورد آن است.

آیا مشتاقانه منتظر X-Men 97 هستید که در طول راه جمع آوری می کنید؟ در زیر به من اطلاع دهید!
 

منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/01/night-of-sentinels-part-i.html