دسته‌ها
اخبار

پس انداز ناگت

به یاد دارید که چگونه همه ما به سراغ Boo Buckets و سپس دوستان جدید Nugget در اوا، سال 2023 رفتیم؟ خوب، من تمام امتیازهای مک دونالدم را در وعده های غذایی Kerwin Frost مصرف کردم، زیرا خودم درگیر تبلیغات تبلیغاتی شده بودم و سپس برای 3 قطعه از 4 قطعه ما، دان برنی را دریافت کردم. هیاهو در اینجا متوقف می شود، زیرا وعده های غذایی در کانادا پس از ،ر مالیات ۱۸ دلار هزینه دارد. بدون امتیاز انحصار بیش از حد شما خارج هستید. تا جایی که به من مربوط می شود، Uptown Moe's به هر حال بهترین بود و بزرگتر آن را دریافت کرد.

وقتی در Value Village یک قطعه 4 بسته کنسرو شده به قیمت 3.99 دلار پیدا کردم، شگفتی من را تصور کنید!؟ (من واقعاً تعجب نمی کنم، تعقیب ا،اط Happy Meal اتلاف وقت است زیرا من هر یک از آنها را در عرض 3 ماه پس انداز کرده ام)

برریک RAD بسیار زیبایی است اما این ناگت کودک ممکن است مورد علاقه من باشد. من کروین فراست را نمی‌شناسم و حتی بعد از مدتی جستجو، هنوز کاملاً مطمئن نیستم که او چه می‌کند، اما دوست دارم قطعات جدیدی به دست آوریم. حتی یک قطعه طلا در بازار محلی ما به قیمت پایین صد و پنجاه دلار وجود دارد.

البته، در یک فروشگاه دست دوم، شما موظف به پس انداز عجیب و غریب هستید. این فرار سفید دارف فیدر چیست؟ ای کاش این در یک کیسه با چیز جالب دیگری بود، بنابراین دلیلی داشتم که ،یداران را بعدا پشیمان کنم، اما در این سفر شانسی نداشتم. به علاوه، من با Star Trek بزرگ نشدم، بنابراین این برای من نوستالژی ندارد، فکر می کردم بچه هایم آن را خنده دار می دانند، بنابراین یک ع، رایگان گرفتم.

در اینجا نقطه مقابل پشیم، ،یداران است. چند سفر صرفه جویی پیش، یک رمان ترسناک عالی با جلد مشکی با شبح چهارخانه مردی با پیراهن فلانل پیدا کردم. من آن را به دلیلی پشت سر گذاشتم. روز بعد برگشتم و رفت. پسر دیگری رمان‌های ترسناک را جمع‌آوری می‌کند، زیرا آنها هرگز دوام نمی‌آورند، و امیدواریم که در نهایت فروش گاراژی داشته باشد. من که حاضر نبودم دوباره از این فرصت استفاده کنم، یک مشت گوریل را روی این نسخه مع، همان ایده قرار دادم، با چهارخانه سفید روی سفید. امیدوارم این یک رمان کولاک باشد، زیرا ما اینجا در وسط آن هستیم.

بعد یک چهره آشنا دیدم. در ابتدا فکر می‌کردم یک رقم است، اما وقتی آن را گرفتم، متوجه شدم که این بوق دوچرخه از تبلیغات McDonalds Real G،stbusters در اوایل دهه 90 است. بهترین ،مت این است که من قبلاً این را روی دوچرخه موز سبز خود داشتم ، ظاهراً به آن دوچرخه خیار می گویند! برادر من Ecto-1 خود را داشت. اینها نادر نیستند، من فقط با یکی از آنها روبرو نشده ام، اما آنها چیزی بودند که امیدوارم پیدا کنم. نمی‌دانم که آیا آن را با دوچرخه بزرگتر من من، می‌دانم، شاید مجبور شوم آن را در بهار امسال امتحان کنم.

آیتم های G،stbusters در لیست من از چیزهایی هستند که هرگز به دنبال آنها نمی گردم، اما برای یافتن آنها بسیار هیجان زده هستم. من یک مجموعه کوچک زیبا از چیزهای صرفه جویی و چیزهای دیگر ساخته ام، و شاید روزی در مورد مجموعه ،اب بازی Fire،use 3.99 دلاری به شما بگویم. تا آن زمان، دوستان من به آن فروشگاه های صرفه جویی ادامه دهید، همیشه چیزهای عالی برای دیدن و به اشتراک گذاری وجود دارد.

برای مشاهده گر مشتاق غیبت، بله، من در واقع Kenner Real G،stbusters G،st Zapper را در پس زمینه دیدم! ما باید بیشتر در این مورد صحبت کنیم، اما وقتی می گویم فقط ویدیو می تواند این کار را انجام دهد، به من اعتماد کنید. به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد. من سعی می کنم پیچیدگی های نحوه ساخت ویدیو را برطرف کنم.


منبع: https://thenostalgicba،t.blo،.com/2024/01/a-thrift-nugget.html